اعداد و ارقام هفته بیست و چهارم بوندس لیگا؛ از رکورد جالب پیزارو تا عملکرد عجیب لورکوزنی ها در ضربات پنالتی

اعداد و ارقام هفته بیست و چهارم بوندس لیگا؛ از رکورد جالب پیزارو تا عملکرد عجیب لورکوزنی ها در ضربات پنالتی

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته بیست و چهارم بوندس لیگا با بردهای قاطع بایرن مونیخ ادامه یافت و این تیم موفق شد در پایان هفته اختلاف خود با تیم دوم جدول را به 7 امتیاز کاهش دهد.

به گزارش وبسایت نود، در هفته بیست و چهارم بوندس لیگا روبرت لواندوفسکی دوباره در گلزنی موفق بود و توانست به باشگاه صدتایی هایی بایرن مونیخ وارد شود. همچنین کلودیو پیزارو مهاجم کهنه کار وردربرمن در این هفته به رکورد جالبی دست یافت و تبدیل به اولین بازیکن تاریخ بوندس لیگا شد که با پیراهن دو تیم به دویست بازی در این لیگ می رسد.

1

فلیکس ویدوالد دروازه بان وردربرمن در دقیقه 96 بازی مقابل لورکوزن پنالتی عمر توپراک را مهار کرد. این پنالتی تبدیل به اولین پنالتی شد که ویدوالد موفق به مهار آن در بوندس لیگا می شود. او قبلاً مقابل 8 ضربه پنالتی مغلوب شده بود.

1

آیتاک سولو مدافع دارمشتات فصل گذشته یکی از خطرناک ترین مدافعین بوندس لیگا بود و موفق به زدن 7 گل شد. او این هفته موفق شد اولین گل فصل خودش را به ثمر برساند.

1

بازیکنان هامبورگ برای اولین بار در این فصل موفق شدند پس از دریافت گل اول در ادامه به بازی برگردند و برنده از زمین خارج شوند.

1

بوروسیا دورتموند تحت هدایت توماس توخل تنها در 1 بازی از 12 بازی که در نیمه اول از حریفان عقب افتاده توانسته به بازی برگردد.

4

ماریو گومز برای چهارمین بار در این فصل موفق شد در بردهای 1-0 وولفسبورگ تک گل تیمش را به ثمر برساند. او همچنین تعداد گل های خود تحت هدایت آندریاس یونکر در 7 بازی را به عدد 11 رساند.

5

آندریاس یونکر سرمربی جدید وولفسبورگ موفق شد پنجمین برد خود به عنوان مربی در بوندس لیگا را در هفتمین بازی اش کسب کند. او در اولین بازی اش به عنوان سرمربی وولفسبورگ مقابل ماینس 1-1 متوقف شد.

7

ماروین پلاتنهارت مدافع چپ هرتا برلین تمامی 7 گل خود در بوندس لیگا را از روی ضربات آزاد به ثمر رسانده است. او در فصل جاری 3 بار دروازه حریفان را باز کرده است.

7

هامبورگ برای هفتمین بازی متوالی در بازی های خانگی بدون شکست باقی ماند. این بهترین رکورد دایناسورها در 7 سال اخیر محسوب می شود.

7

از 14 پنالتی اخیر که به سوی دروازه رالف فرمان (شالکه) زده شده تنها 7 پنالتی تبدیل به گل شده است (6 مهار و 1 پنالتی از دست رفته).

8

بازیکنان ماینس برای هشتیمن بار در این فصل از روی ضربات کرنر موفق به گلزنی شدند و در بین تیم های لیگ بهترین عملکرد را در این زمینه داشته اند.

8

پیر امریک اوبامیانگ موفق شد هشتیمن گل خود در 4 بازی اخیر در تمامی رقابت ها را به ثمر برساند.

9

بازیکنان بایر لورکوزن از 13 پنالتی آخر خود در تمامی رقابت ها 9 پنالتی را هدر داده اند (پنالتی های پایان بازی هم لحاظ شده است).

12

هوفنهایم در هفته بیست و چهارم، دوازدهمین تساوی فصل خود را کسب کرد. این تیم سلطان تساوی ها در بوندس لیگا محسوب می شود.

13

هامبورگ در دور برگشت بوندس لیگا در 7 بازی 4 برد کسب کرده است از تمام دور رفت امتیازات بیشتری جمع کرده اند.

14

داریو لزکانو به رکورد 14 بازی بدون گل زده خاتمه داد (1013 دقیقه). او آخرین بار در تساوی 3-3 مقابل دورتموند گلزنی کرده بود.

19

آنتونی مودست موفق شد در این هفته هجدهمین و نوزدهمین گل های فصل خود برای کلن را به ثمر برساند. از فصل 1977/78 (دیتر مولر) هیچ بازیکنی از کلن موفق نشده بود تا هفته بیست و چهارم این تعداد گل را به ثمر برساند.

22

اوبامیانگ موفق شد در بازی مقابل هرتا برلین بیست و دومین گل خود در این فصل را به ثمر برساند. در تاریخ باشگاه دورتموند تنها لوتار امریش (1965/66 - 23 گل) در این مقطع از فصل عملکردی بهتر از اوبامیانگ در گلزنی داشته است.

26

بازیکنان اینگولشتات در بازی مقابل کلن 26 شوت درون چهارچوب داشتند و این رکوردی جدید در بوندس لیگا محسوب می شود.

31

هرتا برلین با کسب برد مقابل دورتموند موفق شد سی و یکمین امتیاز خانگی اش را به دست بیاورد. تیم پایتخت نشین آلمان از 36 امتیاز ممکن در بازی های خانگی 31 امتیاز به دست آورده و قوی ترین تیم در بازی های خانگی محسوب می شود.

46

بازیکنان بایرن مونیخ برای چهل و ششمین بازی خانگی متوالی در گلزنی موفق بودند و این بهترین رکورد آن ها بعد از سال های 1978-82 (77 بازی) محسوب می شود.

100

روبرت لواندوفسکی موفق شد در یکصد و سی و ششمین بازی رسمی خود یکصدمین گل خود برای بایرن مونیخ را به ثمر برساند. در تاریخ این باشگاه فقط گرد مولر (123 بازی) زودتر به رکورد 100 گل زده رسیده است.

100

رائول بوادیا بازیکن آگسبورگ و فابین جانسون بازیکن گلادباخ در این هفته یکصدمین بازی های خود برای این دو باشگاه را انجام دادند.

122.6

بازیکنان وولفسبورگ در بازی مقابل لایپزیگ، بیشترین دوندگی این باشگاه در یک بازی بوندس لیگا (جمع آوری اطلاعات از 2013/14) را ثبت کردند.

200

کلودیو پیزارو مهاجم پرویی وردربرمن در این هفته برای دویستمین بار با پیراهن این تیم در بوندس لیگا به میدان رفت و تبدیل به اولین بازیکن تاریخ بوندس لیگا شد که با پیراهن دو تیم (بایرن مونیخ) دویست بازی در بوندس لیگا انجام می دهد.

200

سباستین رودی هافبک هوفنهایم هم در این هفته دویستمین بازی خود در بوندس لیگا را انجام داد. اریک ماکسیم چوپو موتینگ مهاجم کامرونی شالکه هم به چنین رکوردی دست یافت (78 بازی شالکه، 74 ماینس، 25 نورنبرگ و 23 هامبورگ).

338

ولفگانگ اشتارک سیصد و سی و هشتیمن قضاوت خود در بوندس لیگا را انجام داد و با رکورد دکتر مارکوس مرک برابر شد.

13,000

یولین باومگارتلینگر هافبک بایر لورکوزن با 13 کیلومتر دوندگی در بازی مقابل وردربرمن دونده ترین بازیکن هفته بوندس لیگا بود.

30,000

فیلیپ لام در دقیقه 20 بازی مقابل فرانکفورت موفق شد برای سی هزارمین بار در بوندس لیگا (378 بازی) توپ را لمس کند. این سری از آمارها از سال 1999 در بوندس لیگا گردآوری می شوند.

7899