زوله: باشگاهی بزرگ تر از بایرن مونیخ وجود ندارد؛ راموس الگوی من است

زوله: باشگاهی بزرگ تر از بایرن مونیخ وجود ندارد؛ راموس الگوی من است

وبسایت رسمی برنامه نود - نیکلاس زوله خرید جدید بایرن مونیخ می گوید برای حضور در کنار متس هوملس و ژروم بواتنگ لحظه شماری می کند.

به گزارش وبسایت نود، نیکلاس زوله مدافع میانی 21 ساله هوفنهایم از فصل آینده با پیراهن بایرن مونیخ به میدان خواهد رفت. این مدافع آینده دار بعد از ژانویه انتقال 20 میلیون یورویی اش به بایرن مونیخ را نهایی کرد و قراردادی 5 ساله با باواریایی ها امضا کرد. زوله در مصاحبه با کیکر می گوید که هنوز جای پیشرفت زیادی در خود می بیند و سعی می کند با الگو برداری از بهترین مدافعین میانی جهان شیوه بازی خود را ارتقا ببخشد. 

زوله در مصاحبه با مجله کیکر درباره پیوستنش به بایرن مونیخ در فصل آینده گفت:

 منتظر انجام وظیفه ام در بایرن مونیخ هستم، دوست دارم با حضور هر روزه در تمرینات بایرن مونیخ و حضور در کنار بهترین بازیکنان گام بعدی در فوتبالم را بردارم. من هنوز 21 سال سن دارم و می توانم چیزهای زیادی از دو قهرمان جهان، متس هوملس و ژروم بواتنگ برای بهتر کردن خودم یاد بگیرم. امیدوارم برای برای شروع و راه افتادنم در بایرن مونیخ به زمان کمی احتیاج داشته باشم، می خواهم تا جای ممکن خیلی زود در زمین بازی به باشگاه کمک کنم و این هدف من است.

من هیچ محدودیتی در خود برای یادگیری چیزهای جدید نمی بینم و این به من انگیزه مضاعف می دهد. شما به عنوان یک مدافع امروزه باید در طرح بازی فوق العادای داشته باشید، در این زمینه سرخیو راموس برای من می تواند بهترین مثال باشد. در ورزش هیچ چیزی برای هیچ کسی تضمین شده نیست، برای کسب هر موفقیت باید سخت کار کرد و عناوین فقط با بهترین نمایش ها به دست می آیند.

زوله در پاسخ به سئوالی درباره اینکه آیا بایرن مونیخ فقط یک واسطه در حرفه او برای برداشتن گام های بعدی خواهد بود گفت:

چه چیزی بزرگ تر از بایرن مونیخ است؟

زوله سال 2010 به آکادمی هوفنهایم پیوست و در سن 17 سالگی اولین بازی خود در بوندس لیگا را برای این باشگاه انجام داد.

7899