کریستیانو رونالدو، رکورد دار گلزنی از روی ضربات سر در لالیگا

کریستیانو رونالدو، رکورد دار گلزنی از روی ضربات سر در لالیگا

وبسایت رسمی برنامه نود - کریستیانو رونالدو در میان بازیکنان شاغل در لالیگا با عبور از آریتز آدوریز، رکورد بیشترین گل زده از روی ضربات سر را به خود اختصاص داد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، ستاره پرتغالی رئال مادرید در دیدار مقابل رئال بتیس و در دقیقه '41 روی ارسال مارسلو با ضربه سر دروازه آدان را باز کرد تا 46ـمین گل خود از روی ضربات سر را در لالیگا به ثمر برساند و شمار گل های خود در این فصل از رقابت ها را به عدد 19 برساند.

به این ترتیب او رکورد 45 گل از روی ضربات سر توسط آریتز آدوریز را پشت سر گذاشت. علاوه بر این، کاپیتان تیم ملی پرتغال موفق شد با گلزنی مقابل بتیس، در مقابل 28 تیم از 30 تیم که تاکنون در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید رفته اند، گلزنی کند (157 گل)؛ حالا فقط تیم های لگانس و تنریف طعم گل های رونالدو در سانتیاگو برنابئو را نچشیده اند.

از طرفی دیگر، سرخیو راموس با به ثمر رساندن یک گل حیاتی دیگر، برای اولین بار در کارنامه خود، شمار گل هایش را در یک فصل دو رقمی کرد (10)؛ از لحاظ گلزنی روی ضربات سر هم کاپیتان رئال مادرید امسال بیش از هر بازیکن دیگری در لالیگا موفق بوده است.

ضمن اینکه، رئال مادرید هم موفق شد برای 48ـمین بازی متوالی، دروازه حریفان را حداقل یک بار باز کرده و این روند را تداوم ببخشد. تیم زیدان بعد از اینکه رکورد بنفیکا (46) را پشت سر گذاشت، حالا فاصله زیادی تا رسیدن به رکورد گلزنی در 63 بازی پیاپی توسط بایرن مونیخ دارد که در فصل 2012/13 ثبت شده است.

1771