سوارز: بازی مقابل پاریسن ژرمن روی عملکرد ما تاثیر منفی نداشت

سوارز: بازی مقابل پاریسن ژرمن روی عملکرد ما تاثیر منفی نداشت

وبسایت رسمی برنامه نود - بارسلونا که در چهارشنبه شب گذشته بازگشتی شکوهمند به لیگ قهرمانان اروپا داشت در دیدار لالیگایی خود شکست خورد با این حال لوییز سوارز این نظریه که پیروزی کاتالان ها مقابل پاریسن ژرمن روی عملکرد آن ها تاثیر منفی داشته است را رد کرد.

به گزارش وبسایت نود، دپورتیوو لاکرونیا با گل های خوسلو و برگانتینوش که هردوی آن ها از نقطه کرنر به دست آمد موفق شد بارسلونا را با شکست بدرقه کند تا این تیم پس از 19 دیدار لالیگایی خود شکست را تجربه کند. لوییز سوارز پس از پایان این دیدار در خصوص این دیدار گفت:

بعد از دیدار مقابل پاریسی ها هیچ اتفاق خاصی نیوفتاد، چند روز استراحت کردیم تا به خوبی ریکاوری کنیم. تمرکز خود را برای مبارزه برای قهرمانی لالیگا از دست نداده ایم. دپورتیوو فشار زیادی اعمال کرد و شرایط سختی را برای ما رقم زد. باید در بسیاری از موارد پیشرفت کنیم. همانند روزهای دیگر گاهی شما به پیروزی می رسید و گاهی شکست می خورید.

دپورتیوو که با این پیروزی اختلاف 8 امتیازی با منطقه سقوط پیدا کرده است در حال حاضر با مربیگری په په مل شرایط خوبی را تجربه می کند. سوارز در ادامه در خصوص مقابله با تیم هایی که خطر سقوط را احساس می کنند افزود:

احساس می کنم در نیمه نخست برای دقایقی تمرکزمان را از دست دادیم و فوتبال بدینگونه ما را تنبیه کرد. زمانی که به آن ها شانس گلزنی می دهید آن ها به راحتی از آن شانس نمی گذرند. آن ها برای بقا می جنگند و می دانستیم که دیدار سختی خواهیم داشت.

1899