لیورپول 2 - 1 برنلی؛ سه امتیازی دشوار برای شاگردان کلوپ

لیورپول 2 - 1 برنلی؛ سه امتیازی دشوار برای شاگردان کلوپ

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان کلوپ در شبی که عملکرد چندان خوبی ارائه نکردند به یک پیروزی ارزشمند خانگی دست یافتند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های لیورپول و برنلی از هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ساعت 19:30 در آنفیلد به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه 7: تیم مهمان در همان ابتدای بازی در عین ناباوری به گل رسید تا آنفیلد غرق در سکوت شود. پاس بلند بازیکنان برنلی به لاوتون در سمت راست زمین رسید و اشلی بارنز توانست روی غفلت مدافعان لیورپول سانتر لاوتون را به گل تبدیل کند.

دقیقه 14: توپ روی سانتر خوب مانه در دهانه دروازه به اوریگی رسید اما این بازیکن نتوانست اثر کافی روی توپ بگذارد تا این موقعیت خوب از دست برود.

دقیقه 26: بارنز روی اوت پرتابی لاوتون و تعلل مدافعان لیورپول می توانست دروازه این تیم را تهدید کند اما ضربه اش از کنار دروازه مینیوله به بیرون رفت.

دقیقه 45: در حالی که بنظر می رسید نیمه اول با شکست لیورپول به پایان خواهد رسید این تیم روی یکی از معدود موقعیت های خود موفق شد توسط وینالدوم به گل تساوی برسد. هافبک هلندی لیورپول روی سانتر اوریگی موفق شد دروازه برنلی را باز کند تا بازی در اخرین لحظات نیمه اول به تساوی کشیده شود.

دقیقه 61: تیم میزبان روی حرکت خوب اوریگی و توسط امره جان توانست به گل دوم خود برسد. اوریگی یک حمله سریع را ترتیب داد و با یک پاس خوب جان را که جلو کشیده بود صاحب توپ کرد و این بازیکن هم با یک ضربه زمینی دقیق دروازه برنلی را باز کرد.

دقیقه 93: برنلی روی غفلت مدافعان لیورپول می توانست در آخرین لحظات بازی را به تساوی بکشاند اما لاوتون که توپ در شلوغی داخل محوطه به او رسیده بود را به بیرون زد.

این بازی در نهایت با برتری لیورپول به پایان رسید تا شاگردان کلوپ در شبی که عملکرد خوبی ارائه نکردند به سه امتیازی ارزشمند دست یابند و 55 امتیازی شوند.

ویدیو خلاصه بازی را اینجا مشاهده و یا دانلود کنید

2031