اینتر 7 - 1 آتالانتا؛ آتش بازی نراتزوری در شب هت تریک ایکاردی

اینتر 7 - 1 آتالانتا؛ آتش بازی نراتزوری در شب هت تریک ایکاردی

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان پیولی با ارائه یک نمایش درخشان در یک بازی یک طرفه موفق شدند با 7 گل تیم آتالانتا را تحقیر کنند تا در رده چهارم جدول سری آ قرار بگیرند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های اینتر و آتالانتا از هفته بیست و هشتم سری آ در ساعت 17:30 در سن سیرو به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه 15: ایکاردی پس از عبور از مدافع آتالانتا می رفت که با دروازه تک به تک شود اما در آخرین لحظه توسط مدافع این تیم سرنگون شد. بازیکنان اینتر اعتقاد به خطای پنالتی و اخراج مدافع آتالانتا داشتند اما داور تنها یک ضربه آزاد در پشت محوطه به سود نراتزوری اعلام کرد.

دقیقه 17: تیم میزبان که بازی را هجومی آغاز کرد در همان دقایق ابتدایی توسط ایکاردی به گل رسید. ضربه آزاد پریسیچ پس از برخورد به چند بازیکن در شلوغی محوطه به ایکاردی رسید و این بازیکن دروازه را باز کرد.

دقیقه 24: اینتر به دلیل خطای مدافع حریف روی ایکاردی صاحب یک ضربه پنالتی شد. ستاره آرژانتینی خود پشت توپ ایستاد و دروازه آتالانتا را برای بار دوم باز کرد.

دقیقه 26: تیم میزبان از سردرگمی بازیکنان آتالانتا استفاده کرد و تنها دو دقیقه بعد روی سانتر ارسالی بانگا و ضربه سر ایکاردی به گل سوم هم رسید تا ستاره آرژانتینی اینتر در 15 دقیقه هت تریک کند.

دقیقه 31: حملات اینتر ادامه پیدا کرد و این تیم روی کار خوب کاندروا و سانتر ارسالی او توانست توسط بانگا به گل چهارم خود برسد.

دقیقه 34: بازیکنان تیم پیولی از شوک شدن بازیکنان آتالانتا نهایت استفاده را بردند و در دقیقه 34 به گل پنجم هم رسیدند. کاندروا در موقعیت خوبی صاحب توپ شد اما با یک پاس به موقع توپ را به بانگا رساند تا این بازیکن به راحتی دروازه را بار دیگر باز کند.

دقیقه 42: آتالانتا از غفلت مدافعان اینتر استفاده کرد و روی ضربه زیبای فریولر توانست یکی از گل های خورده را جبران کند.

دقیقه 52: تیم میزبان نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا روی شوت تماشایی گاگلیاردینی از پشت محوطه به گل ششم خود دست یافت.

دقیقه 67: بانگا با یک ضربه آزاد تماشایی موفق شد دروازه آتالانتا را بار دیگر باز کند تا همانند ایکاردی هت تریک خود در این بازی را جشن بگیرد.

اینتر با این پیروزی تماشایی توانست با 54 امتیاز از آتالانتا و لاتزیو در جدول پیشی بگیرد و در رده چهارم قرار بگیرد.

2031