دوناروما: داور ها همیشه به نفع یوونتوس سوت می زنند

دوناروما: داور ها همیشه به نفع یوونتوس سوت می زنند

وبسایت رسمی برنامه نود - دروازه بان 18 ساله میلان که در بازی جمعه شب تیمش در مقابل یوونتوس عملکرد بسیار خوبی داشت، نسبت به تصمیمات داوری در این بازی اعتراض کرد و اعتقاد داشت که پنالتی دقیقه 97 یوونتوس صحیح نبوده است.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم یوونتوس و میلان جمعه شب در چهارچوب رقابت های سری آ ایتالیا به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم میزبان بود که توانست با گل های بن عطیه و دیبالا در مقابل تک گل باکا به پیروزی برسد.

به نقل از سایت ESPN، در ثانیه های آخر بازی، در حالی که نتیجه 1-1 بود، بعد از برخورد توپ لیختشتاینر به بازوی دی شیلیو، داور در یک تصمیم بحث برانگیز، پنالتی اعلام کرد و دیبالا توانست آن را گل کند. دوناروما علیرغم عملکرد خوبش در جریان بازی نتوانست این پنالتی را مهار کند و از تصمیم داور برای اعلام این ضربه پنالتی بسیار عصبانی بود. او بعد از پایان مسابقه به خبرنگاران گفت:

این ممکن نیست. داوری همیشه با آن ها است.

اخباری مبنی از پیوستن دوناروما به یوونتوس به گوش می رسید، که این دروازه بان 18 ساله در پایان بازی به سمت هواداران میلان و با بوسیدن لوگوی میلان به تمامی این شایعات پایان داد. گفتنی است روسونری در حال حاضر با 50 امتیاز در رده هفتم سری آ قرار دارند.

4416