پیش بازی لیورپول - برنلی؛ بردها تداوم پیدا می کند؟

پیش بازی لیورپول - برنلی؛ بردها تداوم پیدا می کند؟

وبسایت رسمی برنامه نود - لیورپول به دنبال انتقام گرفتن از برنلی بابت شکست در بازی رفت است.

به گزارش وبسایت نود، لیورپول در حالی یکشنبه در لیگ برتر انگلیس میزبان برنلی است که تیم کلوپ در بازی رفت در هفته دوم لیگ برتر انگلیس در مقابل برنلی با دو گل شکست خورد و این بازی جنبه انتقامی برای یاران سرمربی آلمانی دارد. البته لیورپول در 6 بازی اخیرش شرایط پرنوسانی را تجربه کرده و همین موضوع باعث نگرانی هواداران قرمزهای مرسی ساید شده است، آن ها در مقابل تیم های بزرگ خوب نتیجه گرفته اند ولی در بازی مقابل پایین جدولی ها نتایج مناسبی نگرفته اند.

در شش بازی اخیر لیورپول در لیگ برتر، این تیم سه بار شکست خورده است، در واقع به طور یک در میان تیم کلوپ رنگ باخت را دیده و این بار هم نوبت شکست این تیم است. باید دید این طلسم مقابل برنلی شکسته می شود یا خیر. دو پیروزی این تیم در 6 مسابقه اخیر مقابل دو تیم مدعی لندنی رقم خورد: تاتنهام و آرسنال.

برنلی در شش بازی اخیرش فقط یک برد داشته که آن هم در خانه رقم خورده، آن ها در این شش بازی 3 بار طعم تلخ شکست را چشیده اند. تیم شن دایچ در این فصل در خارج از خانه جزو بدترین های فصل بوده است. آن ها در دو بازی اخیر خارج از خانه شان مقابل تیم های قعرنشین هال و سوانزی، یک تساوی و یک شکست را بدست آوردند.

در شش جدال رودرروی اخیر دو تیم، لیورپول توانسته 4 بار پیروز شود و برنلی فقط دو بار رنگ برد را دیده است. قرمزهای آنفیلد در این 6 بازی، 11 گل زده اند و فقط سه گل خورده اند. در آخرین بازی دو تیم در آنفیلد در لیگ برتر، لیورپول روز چهارم مارچ، 2-0 برنلی را شکست داد.

هندرسون و استوریج برای این بازی غایب هستند، شرایط فرمینو هم مشخص نیست و احتمال دارد او نیز این بازی را از دست بدهد. لوورن احتمالاً می تواند دوباره در ترکیب قرمزها به میدان برود. اینگز و ایاریا هم که دیگر غایبین لیورپول هستند.

برنلی برای این بازی، دفور و گودموندسون را در اختیار ندارد. اما انتظار می رود، هیتن و بارتون دوباره برای برنلی به میدان بروند.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات مسابقه؛

لیورپول در حالی در بازی رفت 2-0 باخت که مالکیت توپ 80.4% را در پایان بازی از خود به جای گذاشت. این آمار مالکیت برای یک تیم بازنده از فصل 2003-2004 بی سابقه بوده است.

آخرین برد برنلی در آنفیلد به سال 1974 بر می گردد، بعد از آن برنلی در 9 جدال خود در آنفیلد، 8 بار باخته و یک تساوی را کسب کرده است. یک گل زده و 19 گل خورده.

پیش از آن شکست 2-0 در بازی رفت، لیورپول در 4 بازی قبلی لیگ برتری مقابل برنلی، 4 بار پیروز شده بود، با 11 گل زده و بدون گل خورده.

از فصل 1929-1930 اتفاق نیفتاده که برنلی در هر دو بازی رفت و برگشت، لیورپول را شکست دهد. آن فصل برنلی به دسته پایین تر سقوط کرد.

بلکپول آخرین تیمی بود که به عنوان تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر، در فصل 2010-2011 در هر دو بازی رفت و برگشت، لیورپول را شکست داد.

اگر لیورپول در بازی یکشنبه پیروز شود، به تعداد بردهایش در کل فصل قبل لیگ برتر می رسد. (16 برد).

بارتون، تنها بازیکنی است که با پیراهن دو تیم مختلف در آنفیلد، کارت قرمز گرفته است. منچسترسیتی (فوریه 2006) و نیوکاسل (می 2009).

1878