تساوی بدون گل مکزیک و بولیوی

تساوی بدون گل مکزیک و بولیوی

شب کودتا علیه ناصر حجازی ؛این بار به روایت وحید طالبلوطالب لو از شب کذایی برکناری ناصر حجاری در دفتر علی فتح الله زاده می گوید.

جریمه ۵ و ۹ هزار یورویی بایرن و مونشن‌گلادباخدو تیم فوتبال بایرن مونیخ و بورسیامونشن‌گلادباخ به خاطر رفتار غیرورزشی برخی هواداران‌ خود جریمه نقدی شدند.

عمران‌زاده: بحث‌خصوصی‌سازی کمر استقلال را شکستمدافع تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که فصل آینده هم در جمع آبی‌پوشان حضور خواهد داشت.

بوقچی‌ها ، شلوغی خیابان و شکایت همسایگان ؛ دلیل اصلی پلمپ استقلال!باشگاه استقلال باری دیگر پلمپ شد اما با پادرمیانی رضا نثاری برای مدت یک هفته زمان پیدا کرد تا مشکلش را حل کند.

افشارزاده کارمندان باشگاه را به خانه فرستادپس از پلمپ باشگاه استقلال توسط ماوران شهرداری، مدیر عامل باشگاه استقلال دستور داد کسی جلوی ساختمان تجمع نکرده و کارمندان به منزل بروند.

تشکیل پرونده قضایی برای بررسی حواشی فینال جام حذفی اسپانیادولت اسپانیا مسئولیت بررسی اتفاقات جنجالی فینال جام حذفی فوتبال این کشور را به دادستانان این کشور واگذار کرد.

فدراسیون فوتبال کرواسی از ایتالیایی‌ها عذرخواهی کردفدراسیون فوتبال کرواسی بابت اتفاق جنجالی که در بازی اخیر تیم ملی این کشور و ایتالیا در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۱۶ رخ داد، عذرخواهی کرد.

مچ پای ریبری در شرایط بحرانیباشگاه بایرن مونیخ از وخیم بودن شرایط آسیب دیدگی مچ پای هافبک فرانسوی خود سخن به میان آورد و تاکید کرد که ریبری نمی‌تواند به این زودی برای بایرن بازی بکند با این حال سخنی را درباره احتمال بازنشستگی زود هنگام او به میان نیاورد.

دل بوسکه: از هو شدن پیکه بسیار دلخورمجراردپیکه، مدافع ملی پوش بارسلونا، شب گذشته در جریان دیدار دوستانه اسپانیا مقابل کاستاریکا از سوی هواداران حاضر در ورزشگاه لئون هو شد.

بیانیه باشگاه استقلال درباره پرسپولیسی بودن دو عضو هیئت مدیرهباشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای اظهارات برخی افراد پیرامون اعضای هیئت مدیره استقلال را تکذیب کرد.

هوار ملا محمد کفش‌هایش را آویختهافبک سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال در ۳۵ سالگی از دنیای فوتبال برای همیشه کناره‌گیری کرد.

حسنی‌خو: آمار کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درباره سفرهای کفاشیان و مالیات فدراسیون درست نیستمدیرکل حراست وزارت ورزش گفت: به نظر من آمار بیش از ۴۰۰ سفر خارجی غیرمجاز رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال و بدهی مالیاتی ۲۵ میلیارد تومانی فدراسیون فوتبال درست نیست.

بزیک: باید بازیکنانی به پرسپولیس بیایند که در حد و اندازه‌های این تیم باشندمهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس به تغییرات اساسی نیاز دارد و باید بازیکنانی به این تیم بیایند که در حد و اندازه‌های نام این تیم باشند.

واعظ آشتیانی: چرا دستگاه‌های نظارتی به اجاره سرخابی‌ها ورود نمی‌کنند؟مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: اجاره دادن دو باشگاه کاملا خلاف قانون است و نمی دانم چرا دستگاه های نظارتی به این موضوع ورود نمی کنند.

پیکه: «هو» شدنم از سوی هواداران اذیتم نمی‌کندمدافع بارسلونایی تیم ملی اسپانیا تأکید کرد به بدرفتاری برخی هواداران این تیم عادت دارد.