پیش بازی دپورتیوو لاکرونیا – بارسلونا؛ نبرد سخت کاتالان ها پس از معجزه نیوکمپ

پیش بازی دپورتیوو لاکرونیا – بارسلونا؛ نبرد سخت کاتالان ها پس از معجزه نیوکمپ

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم از هفته بیست و هفتم لالیگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم دپورتیوو لاکرونیا و بارسلونا در هفته بیست و هفتم لالیگا ساعت 18:45 یکشنبه در ورزشگاه ریازور به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دپورتیوو لاکرونیا که با مربی جدید خود، په په مل شرایط نسبتا خوبی را پشت سر گذاشته است، این تیم با هدایت سرمربی جدید خود در نخستین گام مقابل اتلتی به تساوی ارزشمندی دست یافتند و در گام بعد مقابل خیخون به برتری 1-0 دست یافتند، این تیم هفته گذشته در خانه خودی مقابل بتیس با نتیجه 1-1 متوقف شد تا همچنان در رتبه هفدهم جدول لالیگا حضور داشته باشند. با این وجود په په مل که در سال ها نه چندان دور نتایج درخشانی با بتیس کسب کرده بود امیدوار خواهد بود تا این تیم را از منطقه بحرانی خارج کند و برای نیل به این غایت نیاز به کسب امتیاز مقابل حریف قدرتمند خود خواهد داشت.

در سوی مقابل بارسلونا که چهارشنبه شب غیر ممکن را در نیوکمپ ممکن کرد و با بازگشتی استثنایی موفق شد به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا صعود کند ئر حال حاضر روی ابرها قدم بر می دارد. این تیم پس از شکست در دیدار رفت در همه دیدارهای خود به برتری رسیده است تا نشان دهد در بهترین شرایط خود قرار دارد. این تیم پس از شکست مقابل پاریسن ژرمن 21 بار دروازه حریفان را گشوده است و تنها 4 بار دروازه اش را باز شده دیده است. با این وجود لوییز انریکه در کنفرانس خبری پیش از این دیدار ابراز نگرانی کرد که پیروزی بارسا مقابل پاریسی ها روی عملکرد بازیکنان این تیم برای معطوف کردن تمرکز خود روی این دیدار تاثیر منفی بگذارد.

بارسا در 6 رویارویی آخر خود مقابل دپورتیوو متحمل شکست نشده است و 4 پیروزی و دو تساوی حاصل کار بلوگرانا بوده است، همچنین این تیم در آخرین دیدار خود در دور رفت رقابت های فصل جاری موفق شد با حساب 4-0 مقابل دپورتیوو به پیروزی برسد. همچنین آخرین دیدار دو تیم در ورزشگاه ریازور با حساب 8-0 به سود بارسلونا به پایان رسیده است. با این وجود به نظر می رسد دپورتیوویی که با حضور مل تا حدی دگرگون شده است حریف دست و پا بسته ای برای بارسلونا نخواهد بود.

آمار مرتبط با این دیدار:

بارسلونا در 4 دیدار آخر خود در مقابل دپورتیوو در همه مسابقات حداقل 4 بار به گل رسیده است.

کاتالان ها در 19 دیدار گذشته خود در لالیگا شکست نخورده اند.

بارسا همچنین 5 دیدار آخر خود در ورزشگاه ریازور را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

دپورتیوو در 5 دیدار آخر خانگی خود مقابل بارسلونا کمتر از 2 بار به گل رسیده است.

بارسا در 6 دیدار گذشته خود در مسابقات لالیگا حداقل 2 بار به گل رسیده است.

بارسا در 5 دیدار از 6 دیدار گذشته خود در لالیگا، هم در نیمه نخست و هم در کل دیدار به پیروزی رسیده است.

دپورتیوو در 9 دیدار از 10 دیدار آخر خود موفق به پیروزی نشده است.

دپورتیوو در حالی 13 دیدار آخر خود مقابل بارسلونا را بدون پیروزی به پایان رسانده است که در 8 دیدار حتی موفق به گلزنی هم نشده است. آخرین باری که این تیم مقابل بارسلونا به برتری رسیده است به سال 2008 در ورزشگاه ریازور و تحت هدایت میگل آنخل لوتینا باز می گردد.

لیونل مسی در ورزشگاه ریازور 10 گل به ثمر رسانده است تا بیش از هر ورزشگاه دیگری در لالیگا در این ورزشگاه گلزنی کرده باشد.

لیونل مسی در 6 دیدار گذشته بارسلونا در لالیگا گلزنی کرده است(8گل) و این بهترین رکورد او از سال 2013 تا کنون است. اعجوبه آرژانتینی سال 2013 در 21 دیدار پشت سر هم برای بارسا در لالیگا گلزنی کرده است.

این بازیکن همچنین با 6 گلی که از خارج از محوطه جریمه برای بارسلونا به ثمر رسانده است در فصل جاری بهترین آمار را از این حیث در بین تمامی بازیکنان شاغل در 5 لیگ معتبر اروپایی دارد.

نیمار 119 دریبل در فصل جاری داشته است،بدین ترتیب او 47 دریبل موفق بیشتر از لیونل مسی داشته است که با 72 دریبل در رتبه دوم برترین دریبل زن های لالیگا قرار دارد.

وضعیت بازیکنان دو تیم:

دپور مصدومین بسیاری دارد و په په مل از این نظر در شرایط دشواری قرار دارد. گیلرمه هافبک این تیم احتمالا نمی تواند در این دیدار حاضر باشد و گائل کاکوتا و مارلوس مورنو نیز حضورشان در این دیدار در هاله ای از ابهام قرار دارد. همچنین موسکرا و آندونه نیز به دلیل محرومیت در این دیدار غایب خواهند بود.

در طرف مقابل لوچو برای این دیدار تنها جرمی متیو را از بین بازیکنان موجود در اختیار ندارد و الیکس ویدال نیز به دلیل مصدومیت وحشتناکی که از ناحیه قوزک پا گریبانگیرش شد تا پایان فصل نمی تواند بارسلونا را همراهی کند. هرچند که در آخرین تمرین این تیم رافینیا و نیمار به دلیل درد عضلانی غایب بودند باید منتظر بود تا شرایط این دو بازیکن تا پیش از شروع این دیدار مشخص شود.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بینی وبسایت Whoscored:

1899