لوییز انریکه: راه سختی تا پایان فصل داریم؛ هنوز قهرمانی در هیچ جامی قطعی نیست

لوییز انریکه: راه سختی تا پایان فصل داریم؛ هنوز قهرمانی در هیچ جامی قطعی نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - پس از بازگشت تاریخی بارسلونا به لیگ قهرمانان اروپا، لوییز انریکه اعلام کرد هنوز فصل ادامه دارد و هیچ چیز تمام نشده است.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا که در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 4-0 مقابل پاریسی ها شکست خورده بود موفق شد در دیداری دراماتیک و تاریخی در نیوکمپ با نتیجه 6-1 حریف خود را در هم شکست تا بازگشتی تاریخی به لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد. سرمربی 46 ساله بارسلونا پس از به ثمر رسیدن گل ششم این تیم خوشحالی کاریزماتیکی داشت و به داخل زمین رفت و به همراه بازیکنانش به شادی پرداخت اما با آرامش خاصی در خصوص دیدار یکشنبه این تیم مقابل دپورتیوو صحبت کرد. او در کنفرانس خبری پیش از این دیدار در خصوص بازگشت بارسلونا گفت:

کاملا آگاه هستیم که هنوز هیچ چیز مشخص نشده است و هنوز دیدارهای زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. هشت تیم در لیگ قهرمانان اروپا حاضر هستند، در لالیگا بازی های دشواری داریم و در کوپا دل ری نیز باید در فینال به مصاف آلاوز برویم. ممکن است 3گانه کسب کنیم و هم ممکن است موفق نشویم در هیچ جامی به مقام قهرمانی دست یابیم. تا پیش از پایان فصل نمی توانیم بخاطر موفقیت هایی که تا اینجا به دست آورده ایم مغرور شویم. در حال حاضر تنها روی نبرد مقابل دپورتیوو تمرکز کرده ایم.

په په مل که تنها 3 بازی است به عنوان سرمربی دپورتیوو فعالیت خود را آغاز کرده است موفق شده است 5 امتیاز به دست آورد با این حال لوییز انریکه اعلام کرد موفقیت بارسا در دیدار میانه هفته ممکن است تاثیر منفی روی تمرکز بازیکنان بارسلونا برای این دیدار داشته باشد. او در این خصوص افزود:

ممکن است بخاطر برد چهارشنبه نتوانیم روی بازی آینده به خوبی تمرکز کنیم، این یک نقص خواهد بود و سعی می کنیم با این مورد مقابله کنیم. با این حال به انگیزه و تجربه بازیکنانم ایمان دارم، آن ها به خوبی می دانند هنوز بخش مهمی از فصل باقی مانده است و سعی خواهند کرد سطح بالای فوتبالی که بارسا می تواند نشان بدهد را ارائه دهند. در ادامه فصل شرایط سختی خواهیم داشت. باید شرایط خوب خود را حفظ کنیم و در جلسات تمرینی وضعیت بازیکنان را با دقت بررسی کنیم تا هر کدام که شرایط بهتری داشتند را روانه میدان کنیم.

ایوان راکیتیچ که روز جمعه قرارداد خود را با بارسلونا تا سال 2021 تمدید کرده است موضوع دیگر صحبت های لوچو در کنفرانس خبری بود. هافبک کروات که از بسیاری از باشگاه های دیگر پیشنهاد دریافت کرده بود ترجیح داد قراردادش را با بارسلونا تمدید کند تا برای مدت بیشتری در نیوکمپ ماندگار شود. لوچو در این خصوص گفت:

این خبر خوبی برای ما است. او بازیکن مهمی برای ما است که با حضور بیشترش در نیوکمپ می تواند کمک خوبی برای ما باشد. او پیشنهادهای خوبی از سایر تیم ها دریافت کرده بود اما ترجیح داد تا با ما بماند. او شرایط و نمایش خوبی در تیم داشته و همواره به پیشرفت خود ادامه داده است. از تمدید قرارداد او بسیار خوشحالیم.

1899