عکس نوشت/ ناکامی تراکتورسازی در روزی که بعد از پرسپولیس بازی کرد

عکس نوشت/ ناکامی تراکتورسازی در روزی که بعد از پرسپولیس بازی کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - سرخپوشان تبریزی با توقف مقابل فولاد در اهواز، پرسپولیس را بیشتر از هر زمان دیگری دور از دسترس می‌بینند.

به گزارش خبرنگار وبسایت نود، تیم تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، روز گذشته در شهر اهواز با نتیجه 0-0 مقابل فولاد متوقف شد تا با از دست دادن دو امتیاز دیگر، اختلاف امتیازاتش با پرسپولیس صدرنشین به 10 برسد.

تراکتورسازی در شرایطی برای دومین هفته متوالی با نتیجه بدون گل مقابل حریف خود متوقف شد که این بار مطابق چیزی که از هفته‌های قبل خواستار آن بود، دیدارش بعد از بازی پرسپولیس برگزار شد و امیر قلعه‌نویی و شاگردانش با علم به پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان، می‌دانستند که نباید برابر فولاد امتیازی از دست بدهند. اتفاقی که البته رخ داد و تراکتورسازی باز هم ناکام بود.

با شروع دور برگشت لیگ برتر، یکی از موضوعاتی که با اعتراض باشگاه تراکتورسازی روبرو شده بود، زودتر برگزار شدن دیدارهای این تیم نسبت به بازی‌های پرسپولیس در چند هفته پیاپی بود که قلعه‌نویی و مدیران تراکتورسازی بارها به خاطر این مساله به سازمان لیگ اعتراض کردند. موضوعی که البته از سوی سازمان لیگ نیز به پاسخ نماند و آنها اعلام کردند عدالت در این زمینه برقرار شده و هر کدام از دو تیم به صورت مساوی چند هفته دیرتر از دیگری به میدان خواهد رفت.

بعد از این اعتراضات و برگزاری دیدارها در هفته‌های گذشته، در سه هفته اخیر نوبت تیم تراکتورسازی بود که در دو بازی دیرتر از پرسپولیس به میدان برود. این تیم ابتدا در هفته بیست و دوم بعد از برگزاری بازی پرسپولیس و پیروزی این تیم مقابل سپاهان، به مصاف سیاه‌جامگان رفت و موفق شد در مشهد سه امتیاز شیرین را کسب کند تا اختلاف در صدر جدول در عدد 6 باقی بماند اما هفته بیست و سوم و در شرایطی که پرسپولیس به دلیل حضور در لیگ قهرمانان باز هم دیدارش مقابل نفت دو روز بعد از تراکتور برگزار می‌شد، تبریزی‌ها در خانه مقابل سایپا متوقف شدند تا با پیروزی پرسپولیس برابر نفت اختلاف به 8 برسد.

 در هفته بیست و چهارم اما دوباره این تراکتورسازی بود که بعد از صدرنشین لیگ به میدان رفت. آن هم در شرایطی که می‌دانست در صورت ناکامی مقابل فولاد اختلاف امتیاز به 11 یا 10 خواهد رسید و تراکتورسازی برای ثابت نگه داشتن فاصله امتیاز خود با پرسپولیس نیاز به برد مقابل فولاد داشت اما با این حال تلاش این تیم در غدیر اهواز بی‌نتیجه ماند و شاگردان امیر قلعه‌نویی برای دومین هفته متوالی بدون گل متوقف شدند تا حالا شاهد بیشترین فاصله امتیازی خود با پرسپولیس از ابتدای فصل باشند.

قلعه‌نویی و شاگردانش در شرایطی پرسپولیس را بیشتر از هر وقت دیگری دور از دسترس می‌بینند که خودشان با فرصت سوزی در دو هفته اخیر، مسبب اصلی این اتفاق بوده‌اند. اتفاقی که نشان داد بازی کردن بعد از پرسپولیس هم نمی‌تواند تضمین محکمی برای پیروزی در یک دیدار باشد.

6017