پیش بازی گرانادا – اتلتیکو مادرید؛ روخی بلانکو در پی حفظ جایگاه چهارم لالیگا

پیش بازی گرانادا – اتلتیکو مادرید؛ روخی بلانکو در پی حفظ جایگاه چهارم لالیگا

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم اتلتیکو مادرید و گرانادا در هفته بیست و هفتم لالیگا شنبه ساعت 23:15 در ورزشگاه نوئوا لس کارمنس به مصاف یکدیگر خواهند  رفت.

به گزارش وبسایت نود، گرانادا که در حال حاضر در رتبه هجدهم جدول قرار دارد 5 امتیاز برای خروج از منطقه سقوط نیاز دارد تا بدین ترتیب همچنان در لالیگا به کارش ادامه دهد. با این وجود این تیم برای مقابله با اتلتی از دل و جان تلاش خواهد کرد. گرانادا در دیدارهای گذشته خود نتایج نوسانی کسب کرده است. این تیم هفته گذشته مقابل لگانس شکست خورد اما در هفته بیست و پنجم موفق شد مقابل دپورتیوو لاکرونیا، تیم هفدهم جدول لالیگا به بردی روحیه بخش دست یابد هرچند که این تیم هنوز موفق نشده است تا از منظقه سقوط خارج شود. با این حال این تیم نشان داده است در خانه خودی حریفی سرسخت برای تیم های رقیب خواهد بود که این امر می تواند باعث شود تا این تیم با پشتوانه هوادارانش مقابل اتلتی حریف سرسختی باشند. آلکاراز در این دیدار تنها کارسلا را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت و می تواند با ترکیبی نسبتا کامل به مصاف حریف خود برود.

در سوی مقابل اتلتیکو مادرید که بازی خانگی مقابل بارسلونا را با شکست پشت سر گذاشته بود و در مقابل دپورتیوو به تساوی رسیده بود، هفته گذشته به راحتی والنسیا را از پیش رو برداشت و در حالی به این دیدار قدم خواهد گذاشت که رئال سوسیه داد را در فاصله یک امتیازی خود می بیند. ال چولو که رتبه چهارم خود در جدول را نیز در خطر می بیند تنها به فکر پیروزی در این دیدار خواهد بود تا همچنان برای حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده فرصت داشته باشد. ال چولو همچنان تورس و آگوستو فرناندز را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و احتمال حضور گامیرو و گابی در این دیدار بسیار ضعیف است با این حال بازگشت گودین از محرومیت و همچنین بهبود خوان فران خبر خوشی برای این مربی ارژانتینی خواهد بود. بحران مصدومیت در خط حمله اتلتی این فرصت را در اختیار آنخل کوریا خواهد گذاشت تا بتواند توانایی هایش را به نمایش بگذارد.

در تیم 51 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که در این دیدارها اتلتی 31 بار به پیروزی رسیده است و 10 شکست و 10 تساوی را نیز کسب کرده است. اتلتی در این دیدارها موفق شده است 95 بار دروازه حریف خود را باز کند و 36 بار نیز دروازه اش را باز شده دیده است. همچنین 6 دیدار پایانی این دو تیم نیز با 5 پیروزی اتلتی به پایان رسیده است و یک دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. اتلتی در دیدار رفت رقابت های فصل جاری لالیگا با برتری 7-1 گرانادا را بدرقه کرد تا نشان دهد مقابل این تیم شرایط خوبی خواهد داشت. با این وجود با توجه به اینکه گرانادا در دیدارهای خانگی نتایج خوبی کسب کرده است و در شرایط سختی در جدول حضور دارد به نظر می رسد اتلتی کار دشواری در پیش خواهد داشت.

آمار مرتبط با این دیدار:

گرانادا 3 دیدار آخر خانگی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است و بدین ترتیب از این حیث بهترین روند خود از سال 2014 تا به حال را داشته است.

اتلتی 11 بار از خارج محوطه جریمه به گل رسیده است و بدین ترتیب بهترین آمار را در بین تیم های حاضر در لالیگا داشته است.

آخرین باری که اتلتیکو مادرید مقابل گرانادا شکست خورده است مربوط به سال 1973 می شود، دو تیم از آن سال تا به حال 16 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که 12 پیروزی برای اتلتی و 4 تساوی حاصل کار دو تیم بوده است.

اتلتی در 5 دیدار از 6 دیدار آخر خود در خانه گرانادا کلین شیت داشته است.

اتلتی در 10 دیدار از 11 دیدار آخر خود در لالیگا شکست نخورده است و تنها شکست این تیم مقابل بارسلونا رقم خورده است.

اتلتی در 3 دیدار آخر خود مقابل گرانادا حداقل 2 بار به گل رسیده است.

گرانادا در فصل جاری، هر گاه در خانه به گل نخست دست یافته است در آن دیدار به پیروزی رسیده است و در سوی مقابل اتلتی هرگاه نخستین گل را در خانه حریف دریافت کرده است هرگز به پیروزی نرسیده است.

آنتوان گریزمان در 2 دیدار گذشته خود برای اتلتی گلزنی کرده است، وی از آوریل گذشته هرگز موفق نشده است در 3 دیدار پیاپی یا بیشتر از آن برای اتلتی گلزنی کند.

یانیک کاراسکو نخستین هت تریک خود در یکی از 5 لیگ معتبر اروپایی را مقابل گرانادا انجام داده است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بینی وبسایت Whoscored:

1899