سیمئونه: سائول توانایی تبدیل شدن به بهترین هافبک دنیا را دارد

سیمئونه: سائول توانایی تبدیل شدن به بهترین هافبک دنیا را دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - دیگو سیمئونه اعلام کرد سائول توانایی تبدیل شدن به یکی از بهترین هافبک های اروپا را خواهد داشت.

به گزارش وبسایت نود، این بازیکن جوان که از آکادمی جوانان رئال مادرید بازی خود را آغاز کرده است فصل 2012-13 را به صورت قرضی در رایو وایکانو گذراند و پس از آن موفق شد جایگاه خوبی در ویسنته کالدرون به دست آورد و فصل گذشته کمک بزرگی به این تیم کرد تا به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد. بدین ترتیب دیگو سیمئونه پیش از دیدار این تیم مقابل گرانادا اعلام کرد سائول توانایی تبدیل شدن به یکی از بهترین هافبک های جهان را دارد. او در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت:

همانطور که از وقتی به این باشگاه آمده ام گفته ام، بیشتر از اینکه به فکر فتح افتخارات باشم دوست دارم باعث پیشرفت بازیکنان جوان باشگاه بشوم. سائول، کوکه، لوکاس، پارتی و گروهی از بازیکنان دیگر که از زمانی که به اینجا آمده ام تلاش خوبی برای پیشرفت از خود نشان داده اند.سائول همه موارد لازم برای تبدیل شدن به بهترین هافبک جهان را دارد. او توانایی خوبی برای شوتزنی، پاس، دادن ریتم به بازی و بازی سازی در سرش دارد.

اتلتیکو مادرید که برای قهرمانی در لالیگا شانس بالایی ندارد در حال حاضر هدف اول خود را حضور در رتبه چهارم می دانند تا فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشند. سیمئونه در ادامه در این خصوص افزود:

اکنون زمان مناسبی برای فکر کردن به بازی های دیگر نیست، باید روی دیدار مقابل گرانادا تمرکز کنیم چرا که آن ها همیشه حریف دشواری برای ما بوده اند. هنوز امتیازهای زیادی باقی مانده است اما جایی برای اشتباه وجود نخواهد داشت. در حال حاضر سوسیه داد شرایط سختی برای ما ایجاد کرده است و ویارئال نیز در تعقیب ما است، سویا شرایط خوبی برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده دارد. باید برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده شرایط خوبی برای خود ایجاد کنیم.

فرناندو تورس در دیدار مقابل دپورتیوو لاکرونیا از ناحیه سر و گردن مصدوم شد و راهی بیمارستان شد با این وجود سیمئونه اعلام کرد این بازیکن می تواند برای دیدار مقابل بایر لورکوزن به ترکیب این تیم باز گردد:

او در حال پشت سر گذاشتن دوران ریکاوری است و احساس می کنم برای دیدار روز چهارشنبه آماده خواهد بود.

اتلتی برای دیدار مقابل گرانادا علاوه بر تورس نمی تواند از گامیرو استفاده کند، مهاجم فرانسوی اتلتی به دلیل مصدومیت عضلانی در این دیدار غایب خواهد بود و همچنین گابی به دلیل شکستگی دست دیگر غایب روخی بلانکو خواهد بود.

1899