گسترش فولاد صفر - صبای قم صفر؛ پرقدرت در دفاع، کم رمق در حمله

گسترش فولاد صفر - صبای قم صفر؛ پرقدرت در دفاع، کم رمق در حمله

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم های گسترش فولاد تبریز و صبای قم از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد به مصاف یکدیگر رفته بوند که این دیدار بدون گل به پایان رسید. 

به گزارش وب سایت نود، حدود ۱۰۰ نفر در ورزشگاه حاضر شده و این دیدار را از نزدیک تماشا کردند. داور این دیدار به مهرداد بایرامی(دقیقه ۴۹) و قاسم دهنوی از صبا و محمد نصرتی(دقیقه ۵۰) از گسترش فولاد کارت زرد نشان داده و قاسم دهنوی نیز در دقیقه ۹۲ از زمین مسابقه اخراج شد. 

ترکیب گسترش فولاد: کوروش ملکی، مرتضی اسدی، محمد نصرتی،  علیرضا نقی‌‌زاده(از دقیقه ۸۲- محمد اوسانی)،بابک حاتمی، مسعود ابراهیم‌زاده، مگنو باتیستا، محمدامین درویشی، داریوش شجاعیان، مصطفی اکرامی(از دقیقه ۵۹- نیما مختاری) و رضا خالقی‌فر

ترکیب صبای قم: محسن فروزان، حنیف عمران‌زاده، میرهانی هاشمی، امید نظامی‌پور،  قاسم دهنوی، حمیدرضا دیوسالار، مهران امیری، سید مهدی حسینی،کیوان امرایی، احمد حسن‌زاده(از دقیقه ۵۱- رضا عنایتی) و مهرداد بایرامی(از دقیقه ۶۲- امید جهانبخشی)

صحنه های حساس: 

صبا با اشتباه محمد نصرتی در دقیقه ۵ صاحب موقعیت حساس شده بود که شوت حسن زاده با فاصله کمی از کنار دروازه میزبان دور شد.

گسترش فولاد در دقیقه ۷ این دیدار توسط ابراهیم زاده از سمت چپ زمین مسابقه صاحب موقعیت شده بود که در ادامه این بازیکن توپ را ارسال کرد ولی توپ به سمت دیگر زمین رفت.

خالقی فر در دقیقه ۱۰ این دیدار با سر به توپی که از سوی دوریشی ارسال شده بود، ضربه زد که این توپ به اوت رفت.

حسن زاده در دقیقه ۲۱ این دیدار با ضربه محکم توپ را به سمت دروازه گسترش فولاد فرستاد که ثمری را برای این تیم در پی نداشت.

نقی زاده در دقیقه ۲۶ این دیدار از پشت محوطه جریمه صبا به توپ ضربه زد که توپ با اختلاف از کنار دروازه به اوت رفت.

صبای قم در دقیقه ۲۹ این دیدار با ضربه ایستگاهی قاسم دهنوی صاحب موقعیت حساس شده بود که توپ با ضربه سر عمران زاده به اوت رفت.

محسن فروزان در دقیقه ۳۲ این دیدار شوت محکم درویشی را با واکنش خوب دفع کرد.

نقی زاده در دقیقه ۴۲ به توپ ضربه زد که دروازه بان صبا توسط با درازکش تیم را در دست بگیرد.

مصطفی اکرامی در دقیقه ۴۶ این دیدار توپ را به سمت دروازه صبا ارسال کرد که در ادامه ابراهیم زاده با ضربه سر خالقی فر صاحب توپ شد ولی این فرصت از دست رفت. 

قاسم دهنوی در دقیقه ۵۱ با ضربه آزاد توپ را به سمت دروازه میزبان فرستاد که عمران زاده صاحب موقعیت حساس شده بود ولی دروازه بان گسترش فولاد توپ را دفع کرده و در برگشت نیز نتوانست توپ را تبدیل به گل کند.

گسترش فولاد در دقیقه ۵۷ توسط ارسال شجاعیان از سمت چپ زمین صاحب موقعیت شده بود که محسن فروزان توانست توپ را دفع کند که در ادامه مگنو باتویستا به توپ ضربه زد ولی حاصلی برای آبی پوشان تبریزی نداشت.

امرایی در دقیقه ۶۷ توپ را از سمت راست زمین به سمت دروازه صبای قم فرستاد که ضربه سر خالقی را فروزان با واکنش خوبی دفع کرد.

حاتمی در دقیقه ۷۲ از طریق ضربه ایستگاهی صاحبه موقعیت شده بود ولی توپ به دیواره دفاعی صبا برخورد کرد که در ادامه بازیکنان گسترش فولاد سعی در شوت زنی داشتند ولی دیوسالار با تکل توپ را زد که گسترش فولادی ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند.  

گسترش فولاد و صبا با این تساوی به ترتیب در جدول رده بندی ۳۱ و ۲۲ امتیازی شدند.

خلاصه بازی گسترش فولاد تبریز و صبای قم را  اینجا ببینید. 

2081