روایت متفاوت از بازی روستوف - من یو/از بازار سیاه تاحرکات عجیب مورینیو

روایت متفاوت از بازی روستوف - من یو/از بازار سیاه تاحرکات عجیب مورینیو

 روستوف و من یو فقط یک بازی عادی نبود.

به گزارش کاپ، روستوف تیم کم سابقه ای نیست. تاسیس این باشگاه روسی به 87 سال قبل برمی گردد. آبی زردها البته افتخار چندانی در تاریخ خود نداشته اند. به همین دلیل است که حضور تیمی چون منچستر یونایتد در شهرشان، می تواند مردم را تا سر حد جنون خوشحال و سرمست کند.

بازی انجام شد و دو تیم به تساوی 1-1 رسیدند. میخیتاریان و بوخاروف زننده دو گل این مسابقه بودند. قرار است در این گزارش نگاهی متفاوت به بازی دیشب داشته باشیم. از چند ساعت مانده به شروع مسابقه تا خود بازی و پس از آن.

روز مسابقه است. تماشاگرانی که نتوانستند بلیط بازی را به صورت الکترونیکی تهیه کنند شانس خود را برای حضور در ورزشگاه امتحان می کنند. آنها مجبورند از بازار سیاه این بلیطها را خریداری کنند و مبلغ زیادی را پرداخت کنند.

قیمت ها سرسام آور است. برای قسمت جنوبی ورزشگاه باید 12 هزار روبلس پرداخت کرد. این وحشتناک است.قیمت عادی بلیط این جایگاه، بین و دو و نیم تا سه هزار روبلس است و حالا باید چهار برابر پرداخت شود. از جایگاه های شرقی و غربی هم که نگویید. بلیط 4 هزار روبلسی را به قیمت 20 هزار روبلس به فروش می رسد. اینجا چه خبر است.

فقط چند دقیقه تا آغاز بازی باقیمانده است. کاسبان بازار سیاه که بلیط های انباشته شده دارند قیمت ها را شکانده اند و با سخاوت فراوانی بلیط ها را می فروشند تا بلیطی روی دستشان نماند.

جمعیت زیادی در ورزشگاه هستند و فریاد می زنند. آنها امیدوارند تیمشان بتواند من یونایتد را هم مثل بایرن مونیخ متوقف کند. عده ای هم بلیط گیرشان نیامد یا پول لازم را برای خرید از بازار سیاه نداشتند. آنها پس از نا امیدی کامل و تمام شدن بلیط ها به سمت منازل خود به راه افتادند.

به سراغ هواداران منچستر یونایتد برویم. آنها با شهر روستوف اشنا نیستند و راه ها را به خوبی نمی شناسند. دو ساعت قبل از آغاز مسابقه با هم در سیتی سنتر قرار گذاشتند تا باهم راهی ورزشگاه شوند. آنها با اتوبوس های مخصوص راهی ورزشگاه شدند و در حین راه به تشویق تیم خود مشغول بودند. البته تعداد انگلیسی ها زیاد نبود. پلیس و نیروهای امنیتی آنها را به خوبی اسکورت می کرد.

در این بین یک عکاس سیاه پوست و قدیمی صحبت های جالبی را بر زبان آورد: من با دوستانم از لندن به اینجا آمده ایم. من سال هاست که طرفدار من یونایتد هستم. چرا الان تنها هستم؟ دوستانم ترجیح دادند در کشور خودمان بمانند و به اینجا نیایند ولی من نمی توانم.

وی در ادامه افزود: صادقانه می گویم که هواداران روسیه ای خطرناک نیستند. به فیلم هایی که در صفحات مجازی گذاشته شده هم توجه چندانی ندارم.

یکی از هواداران من یونایتد درباره نتیجه بازی و پیش بینی اش از آن گفت: بازی سختی برای تیم ما خواهد بود. با این وجود فکر می کنم بازی را با نتیجه 2-1 از روستوف ببریم و به خانه برگردیم.

من یونایتد 2000 هزار تماشاگر داشت  عده ای شهرهای مجاور روسیه هم برای تشویق این تیم آمده بودند. یکی از آنها گفت: من به اتفاق دوستانم با سه وسیله عمومی به همراه دوستانم به اینجا آمدم. حدود 40 هزار روبلس هر کدام هزینه کردیم تا این بازی بزرگ را از نزدیک ببینیم.

در این بین یک هوادار روستوفی درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی اذعان داشت: بازی 1-1 می شود. من یو چشم به بزای برگشت دارد و مساوی برای آنها بد نیست.

اتوبوس حامل بازیکنان دو تیم به ورزشگاه رسید. بازیکنان شیاطین سرخ مدهوش ورزشگاه و پرچم های زرد و آبی هستند. روستوف به شدت تشویق می شود و کیفیت زمین هم مثل سابق است.

مورینیو پیش از شروع بازی با یکی از بچه هایی که قرار است جلوی بازیکنان پیش از بازی قرار بگیرند شوخی کرد و سپس او را بوسید و در آغوش گرفت.

نگرانی را می شد در چشمان مورینیو دید. تیم او کار سختی دارد. جو ورزشگها او را سخت ترسانده است. چند دقیقه می گذرد و بای آرام دنبال می شود. با تجربه های منچستر بازی را در دست گرفته اند. آنها کمی به جلو می آیند.

مدل موی وین رونی مورد توجه قرار گرفته است. بازی همچنان بدون گل در جریان است. زمین روستوف و موی رونی شباهت زیادی به هم داشتند.

تیم میزبان پرس و بازی جنگجویانه را در پیش گرفته است. جو ورزشگاه آنها را به جلو پیش می راند. سرجیو رومرو که جایگزین داوید دخیا شده موفق شد توپ خوبی را دو مرحله از روستوفی ها بگیرد.

من یو سریع واکنش نشان داد. ضربه پوگبا روی پاس میخیتاریا به خوبی سیو شد. در دقیقه 19 ولادیمیر گرایانت مصدم شد و جای خود را به ترنتیف داد. هیچ کس نمی دانست که این بازیکن دیگر نمی تواند تا پایان فصل بازی کند.

روستوفی ها در حال تشویق ایسلندی بودند که من یو بازی را در دست گرفت و با حرکت فلینی و پاس کات بک زلاتان، میخیتاریان موفق شد در محوطه شش قدم گل اول را برای قرمز پوشان به ثمر برساند. 1-0 من یونایتد.

نیمه دوم روستوف متفاوتی را دیدیم. آنها دقیقه به دقیقه به زدن گل نزدیک می شدند. در دقیقه 53 پاس بی نظیر کالاچف، بوخاروف را با رومرو تک به تک کرد و تمام. 1-1 مساوی.

سردار ازمون به بازی آمد. خیلی ها فکر می کردند او از ابتدا در ترکیب باشد اما اینطور نشد. ورود این بزایکن ایرانی نشان داد که روستوف به دنبال برد است.

اتفاقی که رخ نداد. بازی با حساب 1-1 تمام شد و هر دو طرف راضی بودند. من یو با این نتیجه به جدال برگشت در خانه امیدوار است و روستوف به نباختن به من یو می بالد.