توره: منچسترسیتی باید از رئال مادرید و بارسلونا الگوبرداری کند

توره: منچسترسیتی باید از رئال مادرید و بارسلونا الگوبرداری کند

وبسایت رسمی برنامه نود - توره به بازیکنان سیتی توصیه کرده از استانداردهای رئال مادرید و بارسلونا الگوبرداری کنند.

به گزارش وبسایت نود، منچسترسیتی در حالی در آخرین بازی خود مقابل استوک سیتی با تساوی بدون گل متوقف شد که در این هفته دو بازی حساس پیش رو دارد که تکلیف این تیم را در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا مشخص خواهد کرد. توره در آستانه دیدار حساس با میدلزبورو و موناکو، این توصیه را برای بازیکنان منچسترسیتی داشته است:

بازی های مهمی پیش رو داریم که همه بازیکنان باید در آن دخیل باشند. مسئله خستگی نیست، بلکه موضوع ذهنیت بازیکنان است. تیم هایی مثل رئال مادرید و بارسلونا از آنجایی که در جام های مختلف پیش می روند، بازی های زیادی را در هر فصل انجام می دهند. وظیفه مان به عنوان بازیکن این است که برای هر مسابقه آماده باشیم. اگر مربی تصمیم بگیرد تیمی یکسان را برای بازی بعدی ( که با فاصله کم برگزار می شود) به زمین بفرستد، تمام بازیکنان باید برای باشگاه و هواداران، آماده باشند.

بازی سختی با میدلزبورو داریم، آن ها یک هفته استراحت داشته اند و همه بازیکنان تیم باید برای این مسابقه آماده باشند. تلاش مان این است که در این بازی پیروز شویم چون بعد از آن در نیمه نهایی می توانیم در ومبلی بازی کنیم. بازی کردن در ومبلی را دوست دارم.

1878