توخل: تیم در بهترین شرایط قرار دارد؛ مقابل هرتا برلین تغییرات زیادی خواهیم داشت

توخل: تیم در بهترین شرایط قرار دارد؛ مقابل هرتا برلین تغییرات زیادی خواهیم داشت

وبسایت رسمی برنامه نود - توماس توخل می گوید برای دیدار مقابل هرتا برلین تغییراتی در ترکیب تیمش خواهد داد.

به گزارش وبسایت نود، پس از کسب 3 پیروزی متوالی در بوندس لیگا دورتموند روز شنبه در زمین هرتا برلین به میدان خواهد رفت. زرد و مشکی پوشان برای حفظ جایگاه سوم جدول به کسب امتیاز در برلین نیاز مبرم دارند.

توماس توخل در کنفرانس خبری قبل از این بازی درباره وضعیت بازیکنان و تیم گفت:

حضور گوئریرو و سوکراتیس در این بازی هنوز مشخص نیست اما اسون بندر توانست در تمرینات تیمی شرکت کند هر چند حضور در بازی روز شنبه برای او خیلی زود خواهد بود. بازی مقابل هرتا برلین فرصتی برای بازیکنانی خواهد بود که به ترکیب اصلی تیم نزدیک هستند. می دانیم که مقابل بنفیکا یک بازی شدید و پرفشار را پشت سر گذاشته ایم و همچنین بازیکنان از لحاظ ذهنی هم تحت فشار هستند. بازیکنانی که روز چهارشنبه بازی کرده اند فردا (شنبه) نخواهند توانست با انرژی کامل در زمین حضور داشته باشند. باید یک ترکیب خوب پیدا کنیم. تجربیات اخیر همانند بازگشت به بازی مقابل بنفیکا و پیروزهای قاطع اخیر اعتماد بنفس تیم را بالا برده است. در رسیدن به هماهنگی و هارمونیک بودن موفق عمل کرده ایم.

مقابل هرتا برلین باید محتاط باشیم و از ضد حملات آن ها جلوگیری کنیم.

درباره دمبله:

دمبله در بازی مقابل بنفیکا دچار گرفتگی عضلانی موقت شد. او در در حال حاضر وضعیت خوبی دارد.

درباره امره مور:

او استعدادی فوق العاده دارد و نظر ما درباره او عوض نشده است. باید توجه داشت که او فقط پس از نیم فصل بازی در لیگ دانمارک به اینجا آمده است. او باید تمامی شرایط کار حرفه ای را از ابتدا بیاموزد. برای این کار به صبر نیاز دارد.

مایکل مرینو:

او به تیم بسیار نزدیک شده است، هر چند شاید از بیرون اینگونه به نظر نرسد، اما او در چند وقت اخیر رشدی طبیعی داشته است. ما در ژانویه درباره انتقال قرضی او صحبت کردیم اما من با آن مخالفت کردم. 

7899