لوچسکیو: کاستا نباید از بایرن مونیخ جدا شود؛ او به سطح ریبری و روبن می رسد

لوچسکیو: کاستا نباید از بایرن مونیخ جدا شود؛ او به سطح ریبری و روبن می رسد

وبسایت رسمی برنامه نود - میرشا لوچسیکو سرمربی رومانیایی سابق شاختار دونتسک می گوید که داگلاس کاستا روزی به سطح آرین روبن و فرانک ریبری در بایرن مونیخ خواهد رسید.

به گزارش وبسایت نود، داگلاس کاستا دومین سال حضورش در بایرن مونیخ را سپری می کند و پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت های متعدد دوباره به اوج رسیده است. در چند وقت اخیر شایعاتی مبنی بر نارضایتی این بازیکن و احتمال جدای اش در پایان فصل مطرح شده است و به نظر می رسد. یکی از دلایلی که باعث نارضایتی کاستا شده عدم مرتب بازی کردن او و استفاده مربی از سیستم چرخشی است.

میرشا لوچسکیو سرمربی کنونی زنیت که چند سال در شاختار کاستا زیر نظر او کار می کرد در مصاحبه با بیلد درباره این وینگر برزیلی گفت:

او بسیار سریع است، او به خوبی می داند که در فاز هجومی چگونه فضا سازی کند. او شوت های فوق العاده ای می زند و در ضربات آزاد هم خوب عمل می کند. کاستا تمامی کیفیت های لازم را دارد. او آینده بایرن مونیخ است.

مطمئن هستم که او می تواند به سطح روبن و ریبری برسد، و همچنین در بایرن مونیخ به موفقیت های زیادی خواهد رسید. کاستا می تواند همیشه تفاوت ها را رقم زند.

لوچسکیو به کاستا توصیه می کند فکر جدایی از بایرن مونیخ را در سر نداشته باشد. مدیر برنامه های برزیلی کاستا بعد از بازی مقابل آرسنال در صحبت هایی گفته بود:

او در حال حاضر به صورت کامل از بودن در بایرن مونیخ خوشحال و راضی نیست چون شرایط برای او آسان نیست.

7899