دور رفت یک‌هشتم‌نهایی لیگ اروپا/ آزمون، ایران، منچستریونایتد

دور رفت یک‌هشتم‌نهایی لیگ اروپا/ آزمون، ایران، منچستریونایتد

پس از تکل میناوند روی پای بکام، حال باید منتظر درخشش سردار آزمون مقابل زلاتان باشیم.

 به گزارش کاپ، مهم‌ترین بازی دور رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ اروپا برای ما، جدال خانگی روستوف مقابل منچستریونایتد است؛ جایی که سردار آزمون باید در خانه تیمش مقابل منچستریونایتد به میدان برود.

آزمون آماده

 سردار ایرانی پس از گلزنی مقابل اتلتیکومادرید و بایرن‌مونیخ، حالا در کلکسیون گل‌هایش گل زدن به منچستریونایتد را کم دارد؛ کاری که هیچ یک از ایرانی‌ها موفق به انجامش نشده‌اند. اولین و آخرین خاطره ما از نبرد یک ایرانی در قالب تیمی اروپایی مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان به دوران حضور مهرداد میناوند در اشتورم گراتس مربوط می‌شود؛ جایی که او با وجود شکست تیمش مقابل مردان فرگوسن ایستاد و یک تکل موفق هم روی پای دیوید بکام افسانه‌ای زد. حالا پس از سال‌ها، سطح انتظارات ما از لژیونرهایمان تا حدی گلزنی به شیاطین سرخ انگلیس بالا رفته است! 

راه آینده سردار 

 اگر آزمون در بازی ساعت 21:30 امشب بدرخشد، بهانه خوبی برای لیورپولی شدن او وجود خواهد داشت پس این بازی پل آینده اوست. در این شرایط منچستریونایتد با توپ پر وارد میدان می‌شود. این تیم تقریبا هیچ محروم و مصدومی ندارد؛ درست مانند روستوف. اگر آزمون بدرخشد، این نبرد کاملا نابرابر تا حدودی  نزدیک می‌شود!

برنامه‌های بازی‌های دور رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ اروپا

منچستریونایتد- روستوف، آپوئل نیکوزیا- اندرلشت، کپنهاگن- آژاکس (21:30)

سلتاویگو- کراسنودار، خنک- خنت، لیون- رم، المپیاکوس-بشیکتاش،شالکه-بوروسیامونشن‌گلادباخ (23:35(