پرسپولیس 1 - 0 استقلال خوزستان / مدافع عنوان قهرمانی، قربانی جدید پرسپولیس

پرسپولیس 1 - 0 استقلال خوزستان / مدافع عنوان قهرمانی، قربانی جدید پرسپولیس

وبسایت رسمی برنامه نود -دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان با برتری شاگردان برانکو ایوانکوویچ به پایان رسید تا این تیم یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شود.

به گزارش وبسایت نود ، در ادامه بازی‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان از ساعت 17:30 امروز (پنجشنبه) به قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که شاگردان برانکو ایوانکوویچ با تک گل دقیقه 16 مهدی طارمی حریف خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دادند.

پرسپولیس با این پیروزی 56 امتیازی و یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شد. استقلال خوزستان هم با 32 امتیاز در رده پنجم باقی ماند.

این آخرین بازی پرسپولیس در لیگ برتر در سال 95 بود و سرخپوشان با این پیروزی پیش از بازی هفته آینده خود در لیگ قهرمانا آسیا به هواداران خود عیدی دادند.

ویدیو خلاصه بازی: پرسپولیس ۱-۰ استقلال خوزستان

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، محمد انصاری، سید‌جلال حسینی، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، سروش رفیعی، محسن مسلمان(79 - علی علیپور)، فرشاد احمدزاده، وحید امیری (85 - محسن ربیع‌خواه) و مهدی طارمی.

ترکیب استقلال‌ خوزستان: وحید شیخ‌ویسی، دانیال ماهینی، محمد طیبی، ابوالفضل اعلایی (28 - عقیل کعبی)، پیمان شیرزادی، فرشاد سالاروند، علی‌اصغر عاشوری، مهدی مومنی، آرش افشین، حسن بیت سعید و آلویز نانگ(66 - حسین بهرامی).

کارت زرد: آلویس نانگ(استقلال خوزستان)، فرشاد احمدزاده (پرسپولیس)، فرشاد سالاروند(استقلال خوزستان)، عقیل کعبی(استقلال خوزستان)، محسن مسلمان(پرسپولیس)، حسین ماهینی(پرسپولیس)، مهدی مومنی(استقلال خوزستان)

کارت قرمز: سیروس پورموسوی( سرمربی استقلال خوزستان)

دقایق حساس دقیقه 14: ضربه کاشته پرسپولیس را مسلمان روی دروازه ارسال کرد که مدافعان استقلال خوزستان به خوبی توپ را دفع کردند.

 دقیقه 16 ( گل اول برای پرسپولیس - طارمی ) : سانتر زیبای فرشاد احمد زاده با ضربه سر شیرجه ای مهدی طارمی همراه شد و توپ از بین پاهای شیخ ویسی به گل تبدیل شد.

دقیقه 19: وحید امیری گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند اما داور قبل از آن خطا روی طارمی را اعلام کرده بود و این گل مردود اعلام شد.

دقیقه 20 : ضربه آزاد توسط فرشاد احمد زاده زده شد و شیخ ویسی با جایگیری مناسب توپ را مهار کرد.

دقیقه 36: ضربه کشاته حسن بیت سعید توسط مدافعان پرسپولیس برگشت داده شد.

دقیقه 39: محسن مسلمان ضربه کرنر را به شکل پاس به رفیعی داد و او هم توپ را روی دروازه ارسال کرد که مدافعان توپ را برگشت دادند و در شلوغی محوطه فرشاد احمدزاده ضربه ای به سمت دروازه استقلال زد که با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 52:پاس پشت دفاع به وحید امیری رسید که شیخ ویسی زودتر از دروازه بیرون آمد و توپ را زد و این فرصت خوب از دست رفت.

دقیقه 53: استقلال خوزستان پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شد که ضربه پیمان شیرزادی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 56:پاس رفیعی در محوطه جریمه به مهدی طارمی رسید که شوت او با تکل بلند طیبی همراه شد و راهی کرنر شد.

دقیقه 57: ضربه کرنر پرسپولیس توسط رفیعی ارسال شد و ضربه سر حسینی به بیرون رفت.

دقیقه 70: شیرزادی ضربه کرنر استقلال خوزستان را ارسال کرد که بیرانوند در دو ضرب توپ را دفع کرد.

دقیقه 87: علیپور مهاجم پرسپولیس از داخل محوطه جریمه شوت زد که توپ با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 89: حرکت تکنیکی و زیبای زبیدی با شوت این بازیکن همراه شد که بیرانوند با یک واکنش عالی راهی کرنر کرد.

2051