فولاد-تراکتورسازی/آخرین شانس امیر در غدیر

فولاد-تراکتورسازی/آخرین شانس امیر در غدیر

تیم های فولاد و تراکتورسازی در چارچوب هفته بیست و چهارم روز جمعه به دیدار هم می روند.

به گزارش کاپ، تیم های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر روز جمعه از ساعت 16:30 در ورزشگاه غدیر رودرروی هم قرار می گیرند.

* فولاد با کسب 29 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد. آنها در صورت شکست تراکتور می توانند چند پله ای در جدول صعود داشته باشند اما اگر در این دیدار شکست بخورند تیم های پایینی خود را در یک قدمی شان خواهند دید.

* تراکتورسازی هم اکنون با 45 امتیاز در رده دوم حضور دارد. شاگردان قلعه نویی چه ببرند ، چه مساوی کنندو چه ببازند در همان رده دوم باقی می مانند. البته اگر به پیروزی برسند می توانند فاصله خود را با پرسپولیس کم کنند ولی اگر امتیاز از دست بدهند استقلال را از قبل به خود نزدیک تر می بینند.

* دیدار رفت این دو تیم در تبریز با نتیجه مساوی 2-2 تمام شد. ادینیو و سروش رفیعی برای تراکتور گل زدند و اسماعیل شریفات به همراه ساسان انصاری گلزنان تیم فولاد اهواز بودند.

* محمد ایرانپوریان به دلیل سه کارته بودن نمی تواند تیمش را در بازی برابر فولاد همراهی کند.

* این دو تیم در تاریخ لیگ برتر 15بار به مصاف هم رفتند که 5برد برای تراکتور ، 4 پیروزی برای فولاد و 6 تساوی رقم خورده است.

* آخرین پیروزی فولاد مقابل تراکتور در تاریخ لیگ برتر به حدود 2 سال و 3 ماه و 7 روز قبل برمی گردد. جایی که این تیم اهوازی در خانه با نتیجه 3بر2 حریف تبریزی اش را مغلوب کرد. پس  از آن دیدار سه مسابقه این دوتیم انجام دادند که هیچگاه فولاد برنده آن نبود.

* احمد عبدالله زاده ، بختیار رحمانی نفراتی هستند که در حال حاضر در تیم فولاد بازی می کنند اما سابقه حضور در تراکتورسازی را دارند.در طرف مقابل فرزاد حاتمی تنها بازیکنی است پیش از این در تیم فولاد بازی کرده است.