با وجود شرایط بد چمن، یوفا مجوز بازی در زمینِ روستوف را صادر کرد

با وجود شرایط بد چمن، یوفا مجوز بازی در زمینِ روستوف را صادر کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - بازی روستوف و منچستریونایتد طبق برنامه پنج شنبه شب برگزار خواهد شد.

به گزارش وبسایت نود، روستوف در حالی فرداشب در مرحله دوم حذفی لیگ اروپا میزبان منچستریونایتد است که شرایط بد چمن بازی نگرانی هایی را برای هر دو سرمربی به وجود آورده است. 

ورزشگاه Olimp-2 که میزبان بازی پنج شنبه شب است، از زمان تعطیلات زمستانی لیگ روسیه، میزبان هیچ مسابقه فوتبالی نبوده است. اما با وجود شرایط بد چمن این ورزشگاه، یوفا مجوز بازی در این ورزشگاه را صادر کرد. در بیانیه یوفا چنین آمده است؛

مسابقه طبق برنامه قبلی انجام می شود. بازرسی از زمین بازی روز چهارشنبه انجام شد و اگرچه شرایط زمین مسابقه عالی نیست ولی قابل بازی است و این مسابقه طبق برنامه برگزار خواهد شد.

هر دو مربی در کنفرانس خبری خود در مورد زمین مسابقه اظهار نظر کرده بودند. مورینیو چنین گفت:

هنوز هم باورش برایم سخت است که فردا شب در چنین زمینی باید بازی کنیم. می دانم که باید در این زمین بازی کنیم ولی واقعاً قبول چنین مسئله ای برایم سخت است، البته اگر بتوانیم این زمین را، زمین فوتبال بنامیم! با این وضعیت، هنوز نمی دانم چه تیمی را به زمین بفرستم، نمی دانم با چه ترکیبی بازیکنان را روانه زمین کنم. تردیدهای زیادی در مورد ترکیب تیمم دارم، هنوز مشخص نیست که مخیتاریان بازی کند یا نه. با بازیکنان تیمم در مورد ترکیب تیم صحبتی نکرده ام. فقط با یکی از مسئولین یوفا صحبت کوتاهی در مورد زمین بازی داشتم، و وقتی از نگرانی هایم در مورد زمین بازی گفتم؛ او این طور پاسخ داد: مشکلی نیست، بازیکنان در صورت مصدوم شدن، بیمه هستند.

دانیلیانتس سرمربی روستوف هم چنین گفته است:

طبیعتاً زمین بازی برای هر دو تیم یکسان است، ولی باز هم برای یونایتد مشکل بزرگی است. در فینال جام اتحادیه منچستریونایتد در ومبلی، در یک زمین چمن فوق العاده بازی کرد که شبیه به فرش بود. اما آن ها پنج شنبه شب قطعاً بابت زمین بازی غافلگیر خواهند شد.

1878