والکات: بازیکنان آرسنال باید برای ونگر بجنگند

والکات: بازیکنان آرسنال باید برای ونگر بجنگند

وبسایت رسمی برنامه نود - وینگر انگلیسی آرسنال از همبازیانش خواسته اختلاف ها را کنار بگذارند و برای آرسن ونگر بجنگند.

به گزارش وبسایت نود، تئو والکات که در جریان شکست 1-5 شب گذشته آرسنال مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان توانست تک گل تیمش را بثمر برساند از همبازیانش خواسته در این شرایط که انتقادها از آرسن ونگر به اوج رسیده و آینده این مربی در ابهام قرار دارد اتحاد خود را حفظ کنند و برای مربی خود بجنگند.

والکات به نشریه Standard Sport گفته:

بازیکنان هم مثل بقیه چیز زیادی درباره آینده ونگر نمی دانند. ما فقط باید روی فوتبال خودمان تمرکز کنیم. مربی روی ما تمرکز کرده و در ملاقات هایمان کاملا مشخص است که هنوز شور و اشتیاق زیادی دارد. او مسئولیت شکست مقابل بایرن را بر عهده می گیرد اما ما بازیکنان هم باید به خودمان نگاه کنیم. مربی در هفته های اخیر انتقادهای زیادی را تحمل کرده و ما بازیکنان به تماشای این وضعیت نشستیم اما این قابل قبول نیست. باید با عملکردمان فشار را از روی مربی برداریم. کسی از تصمیم مربی برای آینده خبر ندارد. بازیکنان تنها می خواهند برای این باشگاه فوتبال بازی کنند و عملکرد خوبی برای مربی داشته باشند.

والکات همچنین درباره اخبار مربوط به درگیری لفظی الکسیس سانچز با بازیکنان آرسنال و آرسن ونگر هم گفت:

همه می دانیم بیش از حد به این موضوع پرداخته شد. روی دادن بعضی اتفاقات در زمین تمرین عادی است. مطمئنم از این اتفاقات در زمین تمرین دیگر تیم ها هم رخ می دهد. شما اغلب متوجه نمی شوید اما در آرسنال هم قبلا از این اتفاقات رخ داده بود. این مسائل باید در رختکن باقی بمانند و مربیان و بازیکنان بین خودشان آن ها را حل کنند. ما در کنار هم هستیم و نمی توانیم با هم بجنگیم.

2031