پیش بازی منچسترسیتی - استوک سیتی؛ سیتیزن ها به دنبال صعود به رده دوم

پیش بازی منچسترسیتی - استوک سیتی؛ سیتیزن ها به دنبال صعود به رده دوم

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان گواردیولا که در 4 بازی قبلی خود در لیگ برتر به پیروزی رسیدند برای حفظ اندک امید قهرمانی به مصاف استوک سیتی خواهند رفت.

به گزارش وبسایت نود، تیم های منچسترسیتی و استوک سیتی از هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ساعت 23:30 چهارشنبه در ورزشگاه اتحاد به مصاف یکدیگر می روند. منچسترسیتی در حالی پای به این بازی می گذارد که در 4 بازی اخیر خود در لیگ به پیروزی رسیده و در صورت شکست استوک سیتی بالاتر از تاتنهام در رده دوم جدول قرار خواهد گرفت. شاگردان گواردیولا با پیروزی 0-2 مقابل ساندرلند در روز یکشنبه تعداد بازی های متوالی بدون شکست خود را به عدد 9 رساندند.

با این بازی دوره سرنوشت سازی برای گواردیولا در نخستین فصل حضورش در فوتبال انگلیس آغاز می شود. سیتی روز شنبه باید در یک چهارم نهایی جام حذفی در خانه میدلزبورو بازی کند و سپس چهارشنبه در دور برگشت یک هشتم نهایی در خانه موناکو به میدان برود. سیتیزن ها سپس سه بازی دشوار پشت سر هم مقابل لیورپول، چلسی و آرسنال در لیگ در پیش دارند.

استوک سیتی روز شنبه با پیروزی 2-0 مقابل میدلزبورو توانست شکست 4-0 مقابل تاتنهام  را به دست فراموشی بسپارد. شاگردان مارک هیوز در 5 بازی از 6 بازی اخیر خود در خارج از خانه شکست خوردند و 17 گل دریافت کردند. استوک در این فصل دارای بدترین امار خارج از خانه مقابل 6 تیم بالای جدول است. آن ها در خانه تاتنهام، چلسی و لیورپول 4 گل دریافت کردند و در خانه آرسنال هم 3 گل خوردند.

ترکیب احتمالی

آخرین اخبار تیم ها

انتظار می رود دی بروین که در بازی روز یکشنبه مقابل ساندرلند روی نیمکت نشست در این بازی از ابتدا به میدان برود. گواردیولا اعلام کرده تیمش مصدوم جدیدی ندارد و وینسنت کمپانی که در روزهای اخیر به خوبی تمرین کرده ممکن است در این بازی به میدان برود.

گلن جانسون به دلیل مصدومیت احتمالا در این بازی به میدان نخواهد رفت. شقیری با پشت سر گذاشتن مصدومیتش اماده بازی است اما احتمالا چهارشنبه شب روی نیمکت خواهد نشست. حضور آرناتوویچ در این بازی هم که روز شنبه مقابل میدلزبورو دو بار گلزنی کرد به دلیل مصدومیت در ابهام قرار دارد.

امار و ارقام تیم ها

منچسترسیتی در 6 بازی از 7 بازی اخیر خانگی خود مقابل استوک سیتی گلی دریافت نکرده است.

منچسترسیتی در 4 بازی اخیر خود در لیگ برتر به پیروزی رسیده است.

استوک در 5 بازی از 6 بازی اخیر خارج از خانه خود شکست خورده است.

منچسترسیتی در 5 بازی اخیر خانگی خود در لیگ حداقل 2 دو گل بثمر رسانده است.

پیشبینی سایت Who Scored از نتیجه بازی: منچسترسیتی 4-0 استوک سیتی

2031