مایلی کهن:کجای دنیا دلال راحت کنار زمین می آید؟

مایلی کهن:کجای دنیا دلال راحت کنار زمین می آید؟

سرمربی تیم ملوان انزلی گفت:کجای دنیا یک دلال راحت به کنار زمین می‌آید؟

به گزارش کاپ،محمد مایلی کهن در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل نساجی اظهار داشت:این شهر قهرمانانی چون بهداد سلیمی را دارد.امروز همه دیدند که چه  اهانت هایی صورت گرفت.وقتی نیمه دوم ایمان صادقی به زمین آمد فحش زن و بچه به او دادند. دیروز تمرین ما را به هم زدند و لیدرهای نساجی می‌خواستند با صادقی درگیر شوند. در ابتدای نیمه دوم جلوی چشم صادقی ترقه زدند و او مصدوم شد.

وی ادامه داد:هواداران نساجی از حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطیتا به داور مسابقه و بازیکن‌ها توهین کردند. این پیروزی مبارک نساجی باشد. من آدمی نیستم که تحمل باخت نداشته باشم و با یک شکست زمین و زمان را به هم نمی‌دوزم اما این همه استعداد در این مملکت است اما یکسری افراد نمی‌خواهند جوانان ما رشد کنند. باور کنید جوانان ما طلا و حتی سوپرطلا هستند.

مایلی کهن درباره درگیری اش با عبدالحمید رمضانی،مدیرعامل نساجی در پایان بازی بیان داشت:در پایان بازی به سمت داور رفتم که خسته‌نباشید بگویم.متاسفانه  دیدم یک دلال به داور اهانت می‌کند.  کجای دنیا یک دلال راحت به کنار زمین می‌آید؟ این دلال تا به حال هزار تیم عوض کرده و اندازه چند مربی و بازیکن تیم‌های خود را تغییر داده است.