ادعای آس؛ اطمینان اتلتیکو مادرید از ماندن گریزمن

ادعای آس؛ اطمینان اتلتیکو مادرید از ماندن گریزمن

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید تصمیم به رد پیشنهاد منچستریونایتد و ماندن در تیم دیگو سیمئونه گرفته است.

به گزارش وبسایت نود، آنتوان گریزمن 25 ساله که روز یکشنبه صدمین بازی خود برای اتلتیکو مادرید در لالیگا را با دو گل جشن گرفت بنا بر ادعای نشریه آس اسپانیا از حضور در این خوشحال است و تصمیم گرفته یک فصل دیگر در مادرید بماند. 

گریزمن که مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپا است و به خصوص در ماه های اخیر اخبار زیادی مبنی بر تمایل منچستریونایتد و ژوزه مورینیو برای پرداخت بند فسخ قرارداد 100 میلیون یورویی این بازیکن منتشر شده بنا بر این گزارش در اتلتیکو احساس بسیار خوبی دارد و به خاطر رابطه نزدیکی که با هواداران و اعضای باشگاه دارد تصمیم گرفته پیشنهاد دستمزد 300 هزار پوند در هفته منچستریونایتد را رد کند و همچنان پیراهن روخی بلانکوس را بر تن کند.

گریزمن که چندین بار در مصاحبه هایش اعلام کرده در صورتی که دیگو سیمئونه در تابستان گذشته از اتلتیکو جدا می شد او هم تصمیم به ترک این باشگاه می گرفت از تصمیم این مربی آرژانتینی برای ادامه همکاری با اتلتیکو در فصل آینده که تیم در ورزشگاه جدیدی بازی خواهد کرد خوشحال است. سران اتلتیکو همچنین به ستاره فرانسوی خود اطمینان دادند که در صورت لغو محرومیت باشگاه آمادگی حضوری پر قدرت در نقل و انتقالات را دارند.

بنا بر این گزارش، سران اتلتیکو از ماندن ستاره خود که در 144 بازی توانسته 77 بار گلزنی کند اطمینان دارند و مشغول برنامه ریزی برای فصل آینده هستند.

2031