دو ستاره آرسنال در صدد ترک این تیم

دو ستاره آرسنال در صدد ترک این تیم

وبسایت رسمی برنامه نود - داوید اوسپینا و الکسیس سانچز از شرایط خود در این تیم ناراضی هستند و به نظر می رسد، توپچی های لندن کار سختی برای تمدید قرارداد آن ها خواهند داشت.

به گزارش وبسایت نود، به احتمال فراوان، داوید اوسپینا در بازی سه شنبه شب مقابل بایرن مونیخ و شنبه مقابل لینکلن سیتی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت، اما وی تاکنون نتوانسته برای آرسنال در لیگ برتر بازی کند.

به نقل از The Times، اوسپینا در لیست بازیکنانی است که آینده نامشخصی در امارات دارند. یک وضعیت بسیار بد برای تیم لندنی، که در حفظ ستاره های تیمش همچنان ناکام مانده است. الکسیس سانچز و مسوت اوزیل، فقط 18 ماه از قراردادشان باقی مانده است و هنوز خبری مبنی بر توافق طرفین با باشگاه نیست. در حالی که بازیکنانی همچون ویلشر، الکس اوکلسید چمبرلین و کیران گیبس در تابستان بعدی نیز قراردادشان به پایان می رسد و بازیکن آزاد محسوب می شوند. همچنین سرمربی با سابقه باشگاه، آرسن ونگر در تابستان امسال قراردادش به پایان می رسد و با توجه به پیشنهاد مدیران باشگاه، مبنی بر تمدید قرارداد دو ساله با این تیم، وی هنوز جوابی به آن ها نداده است و طبق گفته خودش تا آخر فصل صبر خواهد کرد. سانچز مصمم به ترک باشگاه است. آرسنال برای مقابله با پیشنهاد‌هایی از پاریسن ژرمن و یوونتوس برای جذب الکسیس سانچز تلاش خواهد کرد. وینگر شیلیایی در بازی روز شنبه مقابل لیورپول در میان تعجب همگان، روی نیمکت نشسته بود. البته روز بعد مشخص شد که دلیل نیمکت نشینی سانچز، دعوا و جر و بحث با هم تیمی هایش بوده است.

به نظر می رسد الکسیس سانچز مانند اوسپینا، در بازی امشب مقابل بایرن مونیخ از ابتدا در ترکیب اولیه قرار خواهد گرفت. بایرن مونیخ در دیدار رفت موفق شد با نتیجه 5-1 آرسنال را شکست دهد، تا کار آسان تری نسبت به آرسنال برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد. سانچز با پستی که دیروز در اینستاگرام قرار داد، شک و شبهات بیشتری در مورد آینده اش به وجود آورد. وی طی پستی در اینستاگرام نوشت:

یک جنگجوی واقعی به خاطر تنفر از کسانی که روبرویش قرار دارند، نمی جنگد، بلکه برای کسانی می جنگد که در پشت سرش (منظور هم تیمی ها و حامیان) قرار دارند و آن ها را دوست دارد.

قرارداد داوید اوسپینا در سال 2019 به پایان می رسد اما نگرانی های او از تابستان 2015 آغاز شده است. وقتی که آرسن ونگر، پتر چک از چلسی را به خدمت گرفت و اوسپینا احساس می کرد باشگاه در قولی که به او داده اند خیانت کرده است. این دروازه بان 28 ساله، یک سال زود تر از پتر چک به آرسنال پیوست و با شزنی به رقابت برای تصاحب پست شماره یک پرداخت. شزنی در حال سپری کردن دومین فصلش در رم ایتالیا است. به نظر می رسد با آمدن پتر چک، امید های اوسپینا برای بازی در لیگ برتر انگلیس به کلی نابود شده است. اوسپینا در این دو فصل اخیر، فقط 4 بار توانسته است در لیگ برتر بازی کند. ونگر در تابستان قبل به اوسپینا قول بازی در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی را داد، تا بتواند این سنگربان کلمبیایی را در تیم حفظ کند. اما در حال حاضر به نظر می رسد که اوسپینا به دنبال بازی های بیشتر است.

آرسنال در حال حاضر پروسه به خدمت گیری دروازه بان جدید را آغاز کرده است. پتر چک در ماه می 35 ساله می شود و داوید اوسپینا هم از حضور در این تیم راضی نیست و توپچی های لندن نیز مخالف برگرداندن شزنی به امارات هستند. گفتنی است آرسنال با 50 امتیاز در رده پنجم لیگ برتر انگلستان قرار دارد.

4416