کارواخال: رینا به شوخی گفت که رئال مادرید مقابل ناپولی عذاب خواهد کشید!

کارواخال: رینا به شوخی گفت که رئال مادرید مقابل ناپولی عذاب خواهد کشید!

وبسایت رسمی برنامه نود - دنی کارواخال، دفاع راست تیم رئال مادرید هم در کنفرانس مطبوعاتی پیش از جدال با ناپولی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، کنار زیدان حضور پیدا کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، دیدار رفت دو تیم در مادرید با نتیجه 3-1 به سود میزبان به پایان رسید و حالا سه شنبه شب از ساعت 23:15 در ورزشگاه سن پائولو دیدار برگشت را برگزار خواهند کرد. کارواخال در این رابطه گفت:

ما با برتری 3-1 به این مسابقه می آییم، اما می دانیم که دیداری فوق العاده سخت مقابل تیمی خواهیم داشت که ما را تحت فشار زیادی خواهد گذاشت. با اینحال، ما درست مثل همیشه برای کسب پیروزی به میدان می رویم. این توقعی است که پیراهن و آرم باشگاه رئال مادرید به وجود می آورد. سعی می کنیم اینجا را با پیروزی ترک کنیم تا جایگاه خود در مرحله یک چهارم نهایی را تضمین کنیم.

بازی در اینگونه جو ها تقریباً هیجان انگیز هستند. هر بازیکنی از بازی در چنین جوی لذت می برد، جایی که هواداران درست بالای سر شما هستند. بازی ویژه ای خواهد بود و ثابت می کند که این دیدار چقدر مهم است. در نهایت، همه چیز به 11 بازیکنی که در زمین حضور دارند بستگی خواهد داشت و آنجاست که باید مطمئن شویم به عنوان تیم برتر زمین را ترک خواهیم کرد. من با پپه رینا صحبت کرده ام، که دوستم است. او به من گفت که اینجا باعث عذاب ما خواهند شد، اما این تنها یک شوخی بود.

حریف:

باید به بازی رفت نگاه کرده و از آن به عنوان نقطه مرجع استفاده کنیم. آنها چند بازیکن بسیار سریع دارند که خیلی خوب با هم ارتباط برقرار می کنند. آنها به خوبی از جلوی زمین شما را پرس می کنند و تیمی هستند که می دانند چطور حفظ توپ کنند. ما باید فشرده باشیم و همگی با هم به عنوان یک تیم پرس کنیم تا هیچ فضای خالی بین خطوط ایجاد نشود و هیچ فضایی به مهاجمان آنها ندهیم چون خیلی سریع هستند.

کار تیمی:

اگر به آمار نگاه کنید، همه ما مسافت هایی را درون زمین طی کرده ایم و کار خود را در دفاع و حمله انجام داده ایم، و این چیزی است که طی سالیان اخیر برای ما موفقیت به دنبال داشته است.

1771