امباپه و لواندوفسکی گزینه های جدید منچستریونایتد

امباپه و لواندوفسکی گزینه های جدید منچستریونایتد

وبسایت رسمی برنامه نود - امباپه گزینه منچستریونایتد در صورت شکست در جذب گریزمن است.

به گزارش وبسایت نود، ایندیپندنت نوشته است؛ منچستریونایتد بعد از آن که در فرآیند خرید گریزمن موانع بزرگی را مقابل خود دیده، دو گزینه جانشین را برای وی در نظر گرفته است، کیلیان امباپه ستاره جوان موناکو و لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ گزینه های منچستریونایتد محسوب می شوند.

گریزمن هنوز هم گزینه اول مورینیو برای تابستان 2017 به حساب می آید و حتی گفته می شود در ابتدای سال جاری میلادی، یونایتد بر سر جزییات شخصی قرارداد با گریزمن به توافق رسیده ولی اتلتیکومادرید خیلی تمایلی ندارد در تابستان پیش رو، ستاره فرانسوی اش را از دست بدهد و همین موضوع مانع بزرگی بر سر انتقال وی به الدترافورد قرار داده است. مبلغ بالای فسخ قرارداد این بازیکن نیز مشکل دیگری است که یونایتد با آن مواجه است.

در چنین شرایطی، تلاش برای جذب گریزمن با تردیدهایی برای منچستریونایتد روبرو شده است و سران این تیم گزینه های جدیدی را مدنظر خود قرار داده اند. کیلیان امباپه ستاره جوان موناکو که فصل خوبی را با این تیم فرانسوی سپری کرده گزینه اصلی یونایتد است و البته یونایتد شرایط لواندوفسکی را هم تحت نظر دارد. اگرچه این بازیکن لهستانی به تازگی قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید کرده ولی یونایتد می خواهد تمایل وی را برای حضور در الدترافورد بسنجد.

1878