شیرر: وین رونی پیشنهادهای زیادی در این تابستان دریافت خواهد کرد

شیرر: وین رونی پیشنهادهای زیادی در این تابستان دریافت خواهد کرد

وبسایت رسمی برنامه نود -  مهاجم سابق تیم ملی انگلستان انتظار دارد که پیشنهادات زیادی برای خرید وین رونی، روانه باشگاه منچستر یونایتد شود، اما تایید کرد که وی ممکن است تا آخر قراردادش در این تیم بماند. به گزارش وبسایت نود، آلن شیرر معتقد است هیچ تضمینی بر اینکه وین رونی رونی در تابستان جاری از جمع شیاطین سرخ جدا شود، وجود ندارد. با وجود آنکه رونی، کاپیتان و بهترین گلزن باشگاه و تیم ملی کشورش است، اما دیگر برای شیاطین سرخ و سه شیرها بازیکن ثابت محسوب نمی شود. ضمن اینکه اثرگذاری که از او در دوران اوجش دیده بودیم درحال کمرنگ شدن است.

در حال حاضر با وجود آن که احتمال  انتقال رونی به سوپر لیگ چین منتفی شده است، اما امکان بازگشت به تیم سابقش، یعنی اورتون یا یک باشگاه بزرگ در اروپا هنوز وجود دارد. شیرر اعتقاد دارد که این مهاجم سی و یک ساله، پیشنهادات زیادی در آخر فصل خواهد داشت، اما همچنان احساس می کند که بیشتر از چیزی که مردم فکر می کنند، مجبور کردن کاپیتان این تیم برای خروج از یونایتد توسط مدیران باشگاه سخت خواهد بود. آلن شیرر، بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر انگلستان و مفسر شبکه اسکای اسپورتس در خصوص رونی به Goal گفت:

 او فقط 31 سال سن دارد، اما فوتبالش را خیلی زود آغاز کرد. رونی وقتی اولین بازی اش را برای اورتون انجام داد، 16 ساله بود. مطمئن هستم که او پیشنهاداتی خواهد داشت ولی فکر می کنم طبق گفته خود او، به تیم لیگ برتری نخواهد پیوست.

وی در ادامه افزود:

16 ماه از قرارداد او باقی مانده است و همچنین می تواند به صورت توافقی، قراردادش را تمدید کند. به همین دلیل او می تواند در اولدترافورد بماند و اگر باشگاه بخواهد او را مجبور به جدایی کند، کار آسانی نخواهد داشت. در عین حال، این مسئله بستگی به خود وین رونی دارد که می خواهد بماند یا برود. بدون شک، او پیشنهاداتی دریافت خواهد کرد، اما من تعجب خواهم کرد اگر او فصل بعد هم در منچستر یونایتد بماند.

گفتنی است منچستریونایتد در حال حاضر با 49 امتیاز در رده ششم لیگ برتر انگلستان قرار دارد.

4416