BEST ELEVEN هفته بیست و سوم/ بازگشت طلایی پوشان در حضور جواهر پرسپولیس

BEST ELEVEN هفته بیست و سوم/ بازگشت طلایی پوشان در حضور جواهر پرسپولیس

هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر با تثبیت صدرنشینی پرسپولیس به اتمام رسید.

به گزارش کاپ، هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر با رد و بدل شدن 14 گل به پایان رسید. در این هفته پرسپولیس فاصله خود را با سایر رقبا بیشتر کرد و در قعر جدول هم رقابت تنگاتنگ تر از قبل پیگیری می شود. با ترین های این هفته همراه کاپ باشید:

دروازه بان:

ناصر سالاری: دروازه بان تیم صنعت نفت آبادان موفق شد در دیدار برابر پیکان نمایش فوق العاده ای داشته باشد. این دروازه بان از زمانی که جایگزین هوری شده به استثنای یک دو بازی در مابقی دیدارها نمایش قابل توجهی داشته است.

مدافعین:

حنیف عمران زاده: مدافع تیم صبا در بازی برابر فولاد بازی بی نقصی را به نمایش گذاشت. مدافع اسب استقلال کم کم در حال نزدیک شدن به روزهای اوجش است. او هم در ثبت 5 کلین شیت در 7 بازی آخر تیمش نقش کلیدی ایفا کرده است.

سجاد مشکل پور: تراکتورسازی در برابر سایپا هر چه زد به در بسته و دیوار بتنی این تیم خورد و به نتیجه ای نرسید. مشکل پور یکی از خوب های تیم فرکی در ورزشگاه یادگار امام بود.

رضا ناصحی: کاپیتان دوم پدیده مقابل گسترش فولاد  نمایش کم نقصی داشت. هم در دفاع موثر بود و هم در فاز هجومی موفق شد پس از قریب به یک سال گلزنی کند.

صادق محرمی: وقتی در نیمه دوم توپ را برداشت و با رد شدن از چند بازیکن تا استانه فتح دروازه نفت پیش رفت شاید خیلی ها را به یاد میونیر دفاع راست پاریسن ژرمن در بازی با براسلونا و هنگام گل چهارم انداخت. محرمی روز به روز پیشرفت می کند و بهتر می شود.

هافبک ها:

امید ابراهیمی: همیشه خوب است حتی اگر تیمش خوب نباشد و مقابل تیم ته جدولی در خانه به برتری نرسد. امید در روزی که کاپیتان بود و می خواست تیمش هر طور شده سه امتیاز را کسب کند به هر دری زد و همه جای زمین حضور داشت. در کسری از ثانیه از دفاع به حمله می رفت.آقای شماره 6 تک گل تیمش را هم وارد دروازه سیاه جامگان کرد.

سرور جپاروف: هافبک ازبکستانی و جنجالی سپاهان موفق شد اولین گل خودش را در دیدارهای رسمی به ثمر برساند و مقدمات پیروزی در دربی را برای طلایی پوشان فراهم کند.

رضا میرزایی: نشان داد حرف های زیادی برای گفتن دارد. اینقدر خوب بود که بی شک حضورش در تیم منتخب هفته قطعی باشد. میرزایی روی هر دو گل تیمش تاثیر مستقیم داشت. یکی را ساخت و دیگری را هم پنالتی اش را گرفت.

سروش رفیعی: لقب جواهر برازنده سروش رفیعی است. بزایکنی که پاس هایش، گل هایش و حرکاتش همگی باید قاب شود. پرسپولیس بدون او قطعا در نیم فصل دوم با مشکل روبرو می شد.

مهاجمان:

حسن بیت سعید: با رفتن رحی زهیوی به ستاره اصلی تیمش تبدیل شده است. شماره 7 تکنیکی استقلال خوزستان بازهم تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کرد تا مقدمات پیروزی دیگری برای آبی های خوزستان فراهم شود.

گوران یرکوویچ: از دقیقه 1 تا وقتی که در زمین بود مدافعین استقلال را آزار داد. هم گل سرنوشت سازی شد و هم با دوندگی بالایش نشان داد استحقاقی بیش از این دارد. یرکوویچ یک مهاجم تمام کننده تمام عیار است.

بهترین مربی هفته: عبدالله ویسی

بعد از هفته ها برد. آنهم در دربی اصفهان. انتقام باخت دور رفت مقابل ذوب آهن را گرفت. بی حاج صفی و چند ستاره دیگرش. این می تواند شروعی دوباره برای عبدالله پپ باشد.

مربی ناکام هفته: علیرضا منصوریان

در روزی که شاید بدبین ترین هوادار استقلال و خوش بین هوادار استقلال گمان می کرد آبی ها برای شکست سیاه جامگان مشکلی ندارند اما تیم منصوریان با ارائه یک بازی پر انتقاد مقابل تیم ته جدولی مشهدی به یک تساوی قناعت کرد.

بهترین بازیکن هفته: سروش رفیعی

قرار گرفتن او در جمع بهترین ها یک اتفاق عادی است. سروش بازهم خوب بود. درباره او نمی توان هیچ چیز گفت فقط باید گفت که پرسپولیس بهترین خرید چند سال اخیر خود را انجام داد و شماره هفت رویایی اش را به بهترین شخص داد.

بازیکن ناکام هفته: نادر صفرزایی

5 دقیقه نیاز داشت تا نشان دهد فعلا فرصت حضورش در چنین مسابقه ای نبود. هند بی مورد او هم نفت را فلج کرد و هم کمک کرد تا سرخپوشان چند گام به قهرمانی و فتح جام نزدیک تر شوند.

پدیده هفته: حامد بحیرایی

در بازی مقابل ذوب آهن نشان داد که چرا عبدالله ویسی او را به رضا اسدی نفت ترجیح داده است. بحیرایی در میانه میدان در همه نبردها پیروز بود وبه خوبی جواب اعتماد سرمربی اش را داد.

گل هفته: سروش رفیعی

یک حرکت تمرین شده دیگر روی ضربات ایستگاهی. بازهم مانند بازی با الوحده. این بار سروش باید کار را تمام می کرد و چه تمام کردنی. این بازیکنبا یک شوت سرکش و غیر قابل مهار شهاب عادلی جوان را تسلیم کرد.

بهترین بازی هفته: پدیده – گسترش فولاد

پدیده و گسترش پرگل ترین بازی هفته را برگزار کردند. دیدار این دو تیم 5 گل داشت و آبستن حوادث بسیاری بود.

بازی کسل کننده هفته: صبا – فولاد

بازهم صبا و بازهم یک تساوی دیگر. بازی کم افت و خیز تیمهای صبا و فولاد گل نداشت و درگیرانه در مرکز زمین جریان داشت.