ساندرلند 0 - 2 منچسترسیتی؛ پیروزی شاگردان گواردیولا در خانه قعرنشین

ساندرلند 0 - 2 منچسترسیتی؛ پیروزی شاگردان گواردیولا در خانه قعرنشین

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان گواردیولا با دو گل در خانه تیم قعر جدولی ساندرلند به پیروزی رسیدند تا به رده سوم صعود کنند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های ساندرلند و منچسترسیتی از هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ساعت 19:30 به مصاف یکدیگر رفتند.

منچسترسیتی

کابایرو، سانیا، استونز، کولاروف، کلیچی، فرناندینیو، سانه، توره، سیلوا، استرلینگ، آگوئرو

نیمکت: براوو، فرناندو، دی بروین، اوتامندی، نولیتو، دلف، ایهیناچو

لحظات حساس بازی

دقیقه 20: جرمین دفو تا آستانه باز کردن دروازه منچسترسیتی پیش رفت اما شوت تماشایی این بازیکن از پشت محوطه به تیر دروازه سیتی برخورد کرد. ساندرلند در برگشت می توانست توسط بورینی به گل برسد اما ضربه سر این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه 35: ساندرلند که تا اینجا جدی ترین موقعیت های بازی را خلق کرده بود بار دیگر صاحب یک فرصت گلزنی خوب شد اما کابایرو موفق شد ضربه سر بیلی جونز روی کرنر ارسالی را مهار کند.

دقیقه 42: تیم مهمان در آخرین دقایق نیمه اول توانست روی حرکت خوب توره و توسط آگوئرو به گل برسد. توره به خوبی توپ را جلو برد و سیلوا را صاحب توپ کرد. این بازیکن هم توپ را به استرلینگ رساند و اگوئرو هم با یک ضربه دقیق موفق شد روی سانتر ارسالی دروازه ساندرلند را باز کند.

دقیقه 45: سیتی در آخرین ثانیه های نیمه اول بار دیگر به گل رسید اما داور در تصمیمی مشکوک گل سیلوا را آفساید اعلام کرد.

دقیقه 59: سیتی از فضای خالی ایجاد شده در دفاع ساندرلند که جلو کشیده بود استفاده کرد و به گل دوم خودش دست یافت. سیلوا با یک پاس زیبا سانه را پا به توپ کرد و این بازیکن هم پس از پشت سر گذاشتن مدافع حریف توانست دروازه را باز کند.

دقیقه 83: دفو روی کرنر ارسالی موفق شد دروازه کابایرو را باز کند اما داور به درستی این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

 دقیقه 88: آگوئرو روی یک حرکت خوب تیمی در پشت محوطه صاحب توپ شد و با یک ضربه زیبا دروازه ساندرلند را هدف گرفت اما پیکفورد با یک عکس العمل تماشایی توپ را به کرنر فرستاد.

منچسترسیتی با این پیروزی 55 امتیازی شد و پشت سر چلسی و تاتنهام در رده سوم جدول قرار گرفت.

ویدیو خلاصه بازی را می توانید اینجا مشاهده و یا دانلود کنید

2031