کالیاری 1-5 اینتر؛ صعود به رده پنجم با پنج گل

کالیاری 1-5 اینتر؛ صعود به رده پنجم با پنج گل

وبسایت رسمی برنامه نود - اینتر بردی پرگل و ارزشمند را در مقابل کالیاری به دست آورد.

به گزارش وبسایت نود، اینتر بعد از شکست هفته قبل مقابل رم، واکنش خوبی نشان داد و در هفته بیست و هفتم، مقابل کالیاری به بردی ارزشمند و پرگل رسید تا به رده پنجم جدول برسد. آن ها اکنون فقط یک امتیاز با رده چهارم فاصله دارند.

در یکی از چند بازی همزمان عصریکشنبه از هفته بیست و هفتم سری آ، کالیاری در ورزشگاه خانگی خود میزبان اینتر بود. دو تیم با این ترکیب به زمین رفتند:

کالیاری

گابریل، ایسلا، پیساکانه، برونو آلوز، کاپوئانو، بارلا، دی گنارو، پادوئین، یونیتا، ژوائو پدرو، بوریلو

اینتر

هندانوویچ، دی آمبروزیو، مدل، میراندا، انسالدی، گاگلیاردینی، کوندوگبیا، کاندروا، بانگا، پریشیچ، ایکاردی

اینتر در شرایطی پای به این مسابقه گذاشت که به دنبال کسب هر سه امتیاز بود، نراتزوری در بازی رفت در خانه مقابل کالیاری شکست خورده بود، تا این بازی جنبه انتقامی برای اینتر به حساب آید، علاوه بر این، تیم پیولی هفته قبل در خانه مقابل رم شکست خورد و برای کسب سهمیه اروپایی، اینتر به دنبال کسب هر سه امتیاز از این مسابقه خارج از خانه بود.

کالیاری بازی را بهتر شروع کرد و توانست موقعیت خوبی را خلق کند که مدل در دقیقه هفتم توپ را از نزدیکی خط دروازه اینتر دور کرد تا مانع از گلزنی میزبان شود. اما اینتر بعد از فشار اولیه کالیاری، بازی را در دست گرفت و موقعیت های خیلی خوبی در نیمه اول خلق کرد.

بعد از آن که چند فرصت توسط کوندوگبیا، کاندروا، پریشیچ و گابی گل هدر رفت و حتی اینتر تیر دروازه حریف را هم به لرزه درآورد. بالاخره پریشیچ موفق به گلزنی شد تا باز هم این بازیکن در نقش گلزن ظاهر شود.

دقیقه 34: پاس خوب بانگا به عمق دفاع حریف با ضربه تمام کننده پای چپ پریشیچ همراه شد تا اینتر ده دقیقه مانده به پایان نیمه نخست، به گل برتری و مهمی برسد. این گل از آن جهت حائز اهمیت بود که هرگاه در این فصل نراتزوری در خارج از خانه در سری آ جلو افتاده، در نهایت پیروز میدان شده است. ( شش مسابقه)

دقیقه 39: اما 5 دقیقه بعد اینتر مزد برتری خود را با گل دوم گرفت تا اختلاف را دو برابر کند، بانگا در بازگشتش به ترکیب، خوش درخشید، بعد از ارسال یک پاس گل، توانست خود نیز گلزنی کند. شوت دیدنی او به گوشه دروازه رفت و گابریل هیچ شانسی برای مهار ضربه این هافبک آرژانتینی نداشت.

اما اینتر نتوانست با دو گل اختلاف به رختکن برود، ابتدا هندانوویچ روی یک صحنه واکنش خوبی نشان داد تا حریف از رسیدن به گل بازماند، اما در نهایت سه دقیقه مانده به پایان نیمه اول، اختلاف به یک گل رسید.

دقیقه 42: سانتر بارلا با ضربه سر تمام کننده بوریلو همراه شد و توپ در گوشه دروازه آرام گرفت. 2-1.

به این ترتیب بازی جذاب و پر موقعیت دو تیم در نیمه نخست با پیروزی 2-1 اینتر پایان یافت.

اما اینتر نیمه دوم را هم خوب شروع کرد و با زدن گلی روحیه بخش توانست دوباره اختلاف را بیشتر کند و شانس میزبان را برای کسب امتیاز کاهش دهد. باز هم پریشیچ برای نراتزوری در نقش گلزن ظاهر شد.

دقیقه 47: این بار هم اینتر با نفوذ خوب پریشیچ به گل رسید، ایکاردی این بار در نقش سازنده ظاهر شد و پریشیچ باز هم با یک ضربه دقیق، موفق به گلزنی شد.

اینتر با زدن گل سوم، هنوز هم عطش رسیدن به گل های بعدی را داشت و موقعیت های خوبی برای رسیدن به گل چهارم داشت، اما در زدن گل بعدی تا اواسط نیمه دوم ناکام بود تا این که در دقیقه 67 صاحب ضربه پنالتی شد.

دقیقه 67: پاس به عمق دفاع آسیب پذیر کالیاری، با فرار ایکاردی همراه شد، گابریل او را متوقف کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد، مهاجم آرژانتینی اینتر خود پشت ضربه پنالتی ایستاد و بازی را 4-1 کرد.

بعد از این گل، باز هم میهمان بود که موقعیت های بهتر و بیشتری برای گلزنی داشت، کاندروا و کوندوگبیا می توانستند اختلاف را بیشتر کنند ولی این اتفاق تا دقیقه 89 نیفتاد.

دقیقه 89: بالاخره اینتر گل پنجم را هم به ثمر رساند. پاس ادر به گاگلیاردینی رسید و ضربه دیدنی این بازیکن باعث شد اینتر به گل پنجم برسد. این اولین گل گاگلیاردینی در این فصل در سری آ بود.

در نهایت این بازی پر اتفاق و پر گل، با همان برتری 5-1 برای اینتر پایان یافت تا تیم پیولی یک بار دیگر در بازی های خارج از خانه خود به برتری برسد.

به این ترتیب اینتر با برتری 5 گله در خانه کالیاری موفق شد به رده پنجم جدول صعود کند. اینتر اکنون 51 امتیاز دارد و یک امتیاز کمتر از آتلانتای رده چهارمی دارد. کالیاری هم به رده سیزدهم سقوط کرد.

دانلود خلاصه بازی کالیاری 1-5 اینتر

1878