سپاهان 2 - ذوب آهن 1 ؛ سبزپوشان روی نوار ناکامی

سپاهان 2 - ذوب آهن 1 ؛ سبزپوشان روی نوار ناکامی

وبسایت رسمی برنامه نود - دربی اصفهان با پیروزی شاگردان عبدالله ویسی به پایان رسید. 

به گزارش وب سایت نود، در این دیدار سپاهان در نیمه اول بسیار خوب بازی کرد و تا دقیقه 30 با دو گل از حریف پیش افتاد، اما در ادامه ذوب آهن توپ و میدان را در اختیار گرفت و به تعداد حملات خود افزود. ذوب آهن با وجودی که بیشتر مالک توپ بودند، اما در نهایت در گلزنی موفق نبودند و مقابل همشهری خود شکست خوردند. 

سپاهان

مهدی امینی؛ جلال عبدی؛ موسی کولیبالی؛ شجاع خلیل زاده؛ حسین پاپی؛ حامد بهیرایی؛ رسول نویدکیا؛ سرور جپاروف؛ رضا میرزایی؛ مسعود حسن زاده؛ جلال علیمحمدی

سرمربی: عبدالله ویسی

ذوب آهن

رشید مظاهری؛ محمد نژادمهدی؛ حجت حق وردی؛ علی حمام؛ مهران درخشان مهر؛ مهدی مهدی پور؛ قاسم حدادی فر؛ احسان پهلوان؛ مرتضی تبریزی؛ مهدی رجب زاده؛ جری بنگستون

سرمربی: سیدمجتبی حسینی

سپاهان 2 - ذوب آهن 1

   سرور جپاروف (8) و مسعود حسن زاده (25) برای سپاهان؛ جری بنگستون (87- پنالتی)

  

شرح بازی

گل اول سپاهان توسط جپاروف

دقیقه 8:رسول نویدکیا پس از پیشروی به سمت دروازه ذوب آهن با یک پاس عمقی توانست رضا میرزایی را صاحب توپ کند و با سانتر این بازیکن، جپاروف موفق شد با ضربه سر اولین گل خود برای سپاهان را به ثمر برساند. 

گل دوم سپاهان توسط مسعود حسن زاده

دقیقه 25:فرار رضا میرزایی در درون محوطه جریمه ذوب آهن با خطای مدافع این همراه شد تا داور ضربه پنالتی اعلام کند. مسعود حسن زاده بازیکن سابق ذوب آهن پشت این ضربه پنالتی ایستاد و اختلاف را به دو گل رساند. 

دقیقه 35: پاس عرضی علیمحمدی پشت محوطه جریمه به رسول نویدکیا رسید و در حالی که این بازیکن می توانست دروازه ذوب آهن را باز کند توپ را به داخل محوطه جریمه فرستاد تا توپ توسط مدافعان ذوب آهن و بعد از طی کردن طول دروازه راهی اوت شود.

دقیقه 36: ارسال عالی حدادی فر از جناح چپ با ضربه سر مرتضی تبریزی همراه بود که توپ پس از برخورد به دیرک راهی اوت شد.

دقیقه 43: سپاهان برای چندمین بار روی ضدحملات خطرناک ظاهر شد و روی فرار حسن زاده موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه ذوب آهن داشت اما در آخرین لحظات نژادمهدی به خوبی راه توپ را بست و با یک تکل به موقع ضربه حسن زاده را دفع کرد و توپ راهی کرنر شد.

گل اول ذوب آهن توسط جری بنگستون (پنالتی)

دقیقه 87:حرکت ربیع عطایا در نزدیکی محوطه جریمه سپاهان با خطای شجاع خلیل زاده همراه شد که داور این حرکت را خطا تشخیص داد و یک ضربه پنالتی برای ذوب آهن اعلام کرد. جری بنگستون این ضربه پنالتی را به گل اول ذوب آهن تبدیل کرد. 

پایان بازی

سپاهان 2 - ذوب آهن یک

حاشیه بازی 

داور مسابقه پیش از شروع بازی از رشید مظاهری خواست تا پیراهن خود را تعویض کند و به همین خاطر بازی با چند دقیقه تأخیر آغاز شد.

خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن را اینجا ببینید.