بارسلونا 5 - 0 سلتا ویگو؛ طوفان بارسا در هفت دقیقه سلتاویگو را غرق کرد

بارسلونا 5 - 0 سلتا ویگو؛ طوفان بارسا در هفت دقیقه سلتاویگو را غرق کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم در هفته بیست و ششم لالیگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم بارسلونا و سلتا ویگو در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که بارسا برای بازگشت به صدر جدول نیاز به پیروزی در این دیدار خواهد داشت و سلتا برای زنده ماندن امیدهایش برای حضور در لیگ اروپا نیاز به کسب امتیاز از این دیدار دارد.

ترکیب بارسلونا:

تراشتگن - پیکه - راکیتیچ - بوسکتس - سوارز - مسی - نیمار - رافینیا - آلبا - روبرتو - اومتیتی

ترکیب سلتا ویگو:

آلوارز - مایو - کابرال - گومز - جانی - روناکلیا - رادوخا - آسپاس - واس - پونگودا - گویدتی

بارسا نیمه نخست این دیدار را با هدف برد آغاز کرد و حملات زهر داری را روی دروازه حریف ترتیب داد. سلتا نیز در دقایقی حملات مناسبی روی دروازه حریف ترتیب داد و توسط آسپاس موقعیت مناسب و خطرناکی را از دست داد.

دقیقه 20: لوییز سوارز با حرکتی انفرادی چند بازیکن حریف را از پیش رو برداشت و و توپ را از بین پاهای کابرال عبور داد و در موقعیتی مناسب شوتزنی قرار گرفت، ضربه او از آلوارز عبور کرد اما در عین بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد. توپ برگشتی مقابل مسی قرار گرفت و او نیز ضربه رو پایی را به طرف دروازه روانه کرد که ضربه مسی نیز به تیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۲۴: مسی با حرکتی انفرادی و تماشایی از میانه میدان پا به توپ حرکت کرد و پس از جا گذاشتن چند بازیکن حریف از خارج محوطه با ضربه ای نرم و بغل پا دروازه سلتا ویگو را به زیبایی گشود.

دقیقه ۳۴: پاس در عمق راکیتیچ برای رافینیا او را در موقعیت مناسبی قرار داد، او یکی از مدافعین حریف را از پیش برداشت و در موقعیتی تک به تک ضربه اش را روانه دروازه کرد که دروازه بان برای مهار این توپ کار سختی نداشت.

دقیقه ۴۰: مسی پشت محوطه صاحب توپ شد، او یک بازیکن را از پیش رو برداشت و پاس در عمق تماشایی برای نیمار فراهم کرد، نیمار در موقعیتی تک به تک با ضربه ای چیپ به زیبایی دروازه حریف را باز کرد.

نیمه نخست این دیدار با برتری بارسا همراه بود، شاگردان لوییز انریکه برای کسب پیروزی و ادامه روند صدرنشینی از ابتدا با رائه دیداری هجومی برای کسب برتری در این دیدار تلاش کردند و در نهایت با دو گل زیبا راهی رختکن شدند.

نیمه دوم نیز با مالکیت قاطع بارسلونا آغاز شد و این تیم خیلی زود به گل های بیشتر رسید.

دقیقه ۴۹: سرجیو روبرتو با فراری زیبا از حفره ایجاد شده در خط دفاع حریف استفاده کرد و با دروازه بان تک به تک شد اما در موقعیتی نه چندان مناسب ضربه اش را روانه دروازه کرد که آلوارز مانع گل شدن این ضربه شد.

دقیقه ۵۷: نیمار با حرکتی انفرادی وارد محوطه جربمه شد، او پاس رو به عقبی را برای مسی فراهم کرد و مسی بدون درنگ پاس رو به جلویی را برای رافینیا ارسال مرد، او توپ را در شرایطی نه چندان مناسب استوپ کرد و راکیتیچ توپ را از بین پاهای دروازه بان به گل تبدیل کرد. تصاویر آهسته نشان داد که راکیتیچ در زمان استوپ رافینیا در آفساید قرار داشت.

دقیقه ۶۱: مسی کرنر را به شکل کوتاه برای آلبا ارسال کرد و در عمق نفوذ کرد، آلبا پاس در عمقی را در گوشه محوطه برای او فراهم کرد. مسی با ارسالی رو به جلو اومتیتی را در موقعیتی استثنایی قرار داد تا مدافع فرانسوی نخستین گل خود برای بارسلونا را به ثمر برساند.

دقیقه ۶۴: بارسا روی یک ضد حمله مسی را در گوشه زمین صاحب توپ کرد، او با از پیش رو برداشتن مدافع حریف وارد محوطه شد و با ضربه ای نرم دومین گل خود را به ثمر رساند.

دقیقه ۶۶: آسپاس موقعیتی استثنایی را برای واس ایجاد کرد اما این بازیکن با ضربه بی دقت خود توپ را از کنار دروازه به بیرون فرستاد.

دقیقه ۸۹: یک دوی مسی با سوارز با سانتر مسی همراه شد، دنیس سوترز روی این سانتر ضربه سری را روانه دروازه کرد که آلوارز روی خط توپ را مهار کرد.

بارسلونا نیمه دوم را نیز به شکلی هجومی آغاز کرد و خیلی زود موفق شد نتیجه دلخواهش را کسب کند تا در ادامه با حفظ توپ و اداره کردن بازی این دیدار را به پایان ببرد تا با شرایطی مناسب روی نبرد حساس میان هفته خود تمرکز کند.

 1899