پیش بازی اودینزه- یووتوس؛ گامی دیگر به سوی ششمین قهرمانی پیاپی

پیش بازی اودینزه- یووتوس؛ گامی دیگر به سوی ششمین قهرمانی پیاپی

وبسایت رسمی برنامه نود - در ادامه بازی‌های هفته سری آ، یوونتوس میهمان اودینزه خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، این بازی از ساعت 17:30 یکشنبه و در ورزشگاه فیریولی به قضاوت آنتونیو داماتو برگزار خواهد شد.

شاگردان آلگری درحالی پای به این بازی خواهند گذاشت که با توجه به شکست امروز رم مقابل ناپولی، بیش از هرزمان دیگری اسکودتوی ششم را در دسترس می‌بینند. پس از پیروزی قاطع در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی و نتیجه خوب در بازی مقابل پورتو، شرایط ایده‌آلی بر باشگاه تورینی حاکم است. این تیم به نظر در ایتالیا مهار ناپذیر است. هرچند فاصله 10 روزه‌ای تا دور برگشت لیگ قهرمانان باقی است، بازهم احتمالا آلگری در ادامه روند چرخشی حضور بازیکنانش در ترکیب، این بار به لیششتاینر و بارزالی استراحت خواهد داد. وی در کنفرانس خبری خود حضور هیگواین و مارکیسیو در این مسابقه را تایید کرد.

در سوی دیگر میدان اما اودینزه‌ای قرار دارد که 3 بازی اخیرش را شکست خورده و فرم خوبی ندارد. در این بازی، نوکوری و فانائوری به خاطر مصدومیت غایب خواهند بود.

پیش بینی ترکیب دوتیم:

آمار و حقایق بازی:

یوونتوس در هفت بازی آخر خود در سری آ پیروز شده است.بانوی پیر 8 بازی از 10 تقابل آخر دو تیم را برده است.بیانکونری در 6 بازی از 7 بازی آخر خود در سری آ، کلین شیت کرده است.اودینزه در 5 بازی از 7 بازی آخر خود موفق به گلزنی نشده است.یوونتوس در 6 بازی از 7 بازی اخیر خود حداقل 2 بار گلزنی کرده است.با 25 گل زده، یوونتوس بهترین آمار فصل سری آ را به خود اختصاص داده است.اودینزه 7 گل از نقطه پنالتی دریافت کرده که بدترین آمار لیگ محسوب می‌شود.

پیش بینی نتیجه بازی:

1405