پیش بازی ساندرلند - منچسترسیتی؛ تلاش سیتیزن ها برای حفظ شانس قهرمانی

پیش بازی ساندرلند - منچسترسیتی؛ تلاش سیتیزن ها برای حفظ شانس قهرمانی

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان گواردیولا در ادامه روند خوب خود در هفته های اخیر به دنبال شکست ساندرلند قعر جدولی و حفظ امیدهای قهرمانی هستند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های ساندرلند و منچسترسیتی از هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ساعت 19:30 روز یکشنبه به مصاف یکدیگر می روند.

منچسترسیتی در حالی در خانه ساندرلند قعر جدولی به میدان می رود که در ماه فوریه به نتایج خوبی دست یافت تا اندک امیدهایش به قهرمانی را همچنان حفظ کند. تیم دیوید مویس که در 5 بازی از 6 بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها نتوانسته گلزنی کند پس از قبول دو شکست پیاپی مقابل ساوتهمپتون اورتون با 19 امتیاز در قعر جدول قرار گرفته و هفته به هفته امیدهایش به ماندن در لیگ کمتر می شود. تیم گواردیولا از طرف دیگر پس از شکست در خانه اورتون در اواسط ژانویه دیگر متحمل شکستی نشده و با فاصله 11 امتیازی نسبت به چلسی در حالی که یک بازی کمتر از این تیم انجام داده در رده سوم جدول قرار گرفته است. سیتیزن ها در حالی پای به این بازی می گذارند که چهارشنبه شب با نتیجه 5-1 مقابل هادرزفیلد پیروز شدند تا به مرحله یک چهارم جام حذفی راه یابند. شاگردان گواردیولا که در دو بازی اخیر موفق به زدن 5 گل شدند امیدوار به کسب یک پیروزی پرگل و حفظ امیدهای قهرمانی خود هستند.

آخرین اخبار تیم ها

حضور کولاروف در این بازی در ابهام قرار دارد هر چند که کمپانی آماده است و مشکلی برای بازی ندارد. انتظار می رود کابایرو، سیلوا، سانیا و توره که در بازی چهارشنبه شب در جام حذفی بازی نکردند در مقابل ساندرلند به میدان بروند.

دیوید مویس در این بازی مک نیر، واتمور، کاترمول و آنیچبه را در اختیار نخواهد داشت. پیکفورد و مانونه هر دو مصدومیت جزئی دارند اما انتظار می رود پیکفورد به این بازی برسد. جیلوبیجی هم پس از پشت سر گذاشتن محرومیتش می تواند در این بازی به میدان برود.

ترکیب احتمالی

آمار و ارقام تیم ها

منچسترسیتی در 6 بازی اخیر خود مقابل ساندرلند به پیروزی رسیده است.

منچسترسیتی در 7 بازی از 8 بازی اخیر خود مقابل ساندرلند موفق شده حداقل 2 گل بثمر برساند.

منچسترسیتی در 3 بازی اخیر خود در لیگ برتر به پیروزی دست یافته است.

تیم گواردیولا در 4 بازی اخیر خود در لیگ حداقل 2 گل بثمر برسانده است.

پیشبینی سایت Who Scored از نتیجه بازی: ساندرلند 1-3 منچسترسیتی

2031