اسپالتی: فکر کردن به اسکودتو خیلی سخت است

اسپالتی: فکر کردن به اسکودتو خیلی سخت است

وبسایت رسمی برنامه نود -پس از شکست مقابل ناپولی، لوچیانو اسپالتی تاکید کرد نمایش ضعیف تیمش در نیمه اول، دلیل اصلی شکست جالوروسی بوده است.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، هرچند شاگردان اسپالتی تا دقیقه 89 با دو گل از حریف خود عقب بودند، اما پس از گل استروتمن، درنهایت واکنش عالی رینا در لحظات آخر بازی بود که مانع از تساوی این بازی شد. اسپالتی پس از پایان بازی به مدیاست گفت:

آن‌ها در نیمه اول خیلی بهتر از ما توپ را به گردش درآوردند ولی ما اصلا در سطح خودمان نبودیم. پس گرفتن توپ از آن‌ها برای ما خیلی سخت بود. در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم اما بازهم بدشانس بودیم. دوست ندارم در مورد خستگی تیمم صحبت کنم. در انتهای بازی، تیمم نگرش کاملا مثبتی داشت و نمی‌توان خستگی را مقصر نمایش ضعیف ابتدای بازی دانست.

دوست داشتم در این بازی به الشراوی و پروتی فرصت بدهم اما به خاطر نمایش بد کل تیم، آن‌ها نتوانستند اثرگذاری خوبی داشته باشند.

وی در مورد شانس قهرمانی تیمش در سری آ گفت:

اسکودتو بستگی به نتیجه بازی فردای یوونتوس دارد اما کسب نتیجه خیلی سخت خواهد بود. وقتی چنین بازی‌هایی را می‌بازید، روحیه و ذهنیت تیم خراب می‌تواند خراب شود. باید سعی کنیم ثبات بیشتری پیدا کنیم.

گفتنی است این اولین شکست خانگی رم از نوامبر 2015 بود که رکورد تاریخ باشگاه نیز محسوب می‌شود.

1405