پیروزی لسترسیتی و ساوتهمپتون در ادامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر

پیروزی لسترسیتی و ساوتهمپتون در ادامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته بیست و هفتم لیگ برتر با تداوم روند خوب مدافع عنوان قهرمانی پس از اخراج کلودیو رانیری پیگیری شد.

به گزارش وبسایت نود، هفته بیست و هفتم لیگ برتر با برگزاری 5 بازی در ساعت 18:30 ادامه پیدا کرد. در نخستین بازی این هفته منچستریونایتد از ساعت 16 میزبان بورنموث بود که در یک بازی جنجالی با نتیجه 1-1 مقابل این تیم ده نفره متوقف شد.

هفته بیست و هفتم لیگ با برگزاری 5 بازی در ساعت 18:30 پیگیری شد که در مهمترین بازی تیم لسترسیتی با نتیجه 3-1 مقابل هال سیتی پیروز شد تا به دومین پیروزی پیاپی خود پس از اخراج رانیری دست یابد. فوکس، محرز و گل به خودی هافبک حریف این نتیجه را برای روباه ها رقم زد. لسترسیتی با این نتیجه 27 امتیازی شد و در رده پانزدهم جدول قرار گرفت.

در دیگر بازی ها تیم کریستال پالاس با دو گل در خانه وست بروم پیروز شد و استوک سیتی هم با دو گل آرناتوویچ از سد میدلزبورو گذشت. تیم سوانسی در ادامه روند خوب خود با پل کلمنت در یک بازی جذاب در آخرین لحظات با نتیجه 3-2 مقابل برنلی پیروز شد تا به رده شانزدهم جدول صعود کند. تیم ساوتهمپتون هم که هفته گذشته در فینال جام اتحادیه مغلوب منچستریونایتد شد با نتیجه 3-4 در خانه واتفورد به یک پیروزی شیرین دست یافت.

بازی های امروز لیگ برتر با دیدار حساس تیم های لیورپول و آرسنال در ساعت 21 پیگیری می شود.

2031