ایبار 1 - 4 رئال مادرید؛ تلافی هفته های اخیر با درخشش بنزما

ایبار 1 - 4 رئال مادرید؛ تلافی هفته های اخیر با درخشش بنزما

وبسایت رسمی برنامه نود - رئال مادرید موفق شد از هفته 26 رقابت های لالیگا با نتیجه 4-1 از سد تیم ایبار عبور کند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، رئال مادرید در غیاب بسیاری از ستاره های خود مثل بیل، رونالدو، موراتا، کروس و مارسلو، در ورزشگاه ایپورا میهمان تیم ایبار بود که در نهایت بعد از چند هفته متزلزل که با از دست رفتن صدر جدول همراه بود، عملکرد درخشانی ارائه کرده و حریف خود را با حساب 4-1 در هم کوبیدند تا موقتاً با 59 امتیاز به صدر جدول صعود کنند.

دقیقه '14 (0-1)(کریم بنزما): رئال مادرید در اولین موقعیت نسبتاً جدی خود دروازه ایبار را باز کرد. ارسال پاس رو به جلوی خوب آسنسیو از سمت چپ، در تیر دوم با عبور از تکل مدافع ایبار مقابل بنزما قرار گرفت، شوت زمینی او ابتدا توسط یوئل برگشت داده شد، اما ضربه دوم را مهاجم فرانسوی وارد دروازه کرد.

دقیقه '25 (0-2)(کریم بنزما): بنزما در غیاب ستاره های اصلی خط حمله تیم خوش درخشید؛ ارسال ضربه ایستگاهی توسط خامس، با ضربه مهاجم فرانسوی در تیر دوم وارد دروازه ایبار شد.

دقیقه '29 (0-3)(خامس رودریگز): رئال مادرید بعد از نتایج اخیر و در غیاب چند تن از ستاره های اصلی خود، بازی را طوفانی دنبال کرد؛ حرکت بنزما از سمت راست و پاس رو به جلوی زمینی او به داخل محوطه با ضربه دقیق خامس به گوشه بالای دروازه راه پیدا کرد.

دقیقه '38: اولین موقعیت نسبتاً جدی ایبار روی یک ارسال از سمت چپ به دست آمد اما شوت روبن پنیا از داخل محوطه، با تکل به موقع راموس بلوکه شد و برگشت.

دقیقه '42: حرکت خوب مادریدی ها روی ضدحمله، با پاس خامس به آسنسیو همراه شد اما ضربه کات دار و فنی این بازیکن از پشت محوطه به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت؛ این جزو معدود ضربات مادریدی ها بود که وارد دروازه نشد!

دقیقه '44: باز هم حرکت خوبی که با فرار بنزما از سمت چپ محوطه ایبار همراه شد، اما ضربه پای چپ مهاجم فرانسوی با واکنش پای یوئل برگشت داده شد و در ادامه ضربه پای راست آسنسیو آرام تر از آن بود که دروازه بان را به زحمت بیاندازد.

در نهایت نیمه اول این مسابقه بر خلاف پیش بینی ها، با پیروزی 3-0 و راحت رئال مادرید به پایان رسید و کریم بنزما نیز بعد از مدت ها درخشش قابل توجهی داشت.

دقیقه '60 (0-4)(مارکو آسنسیو): گل چهارم رئال مادرید روی ضدحمله ای تند و تیز تماشایی به ثمر رسید؛ پاس پشت دفاع خوب بنزما برای آسنسیو، و پاس عرضی این بازیکن خامس را در موقعیت تک به تک قرار داد، اما ضربه هافبک کلمبیایی به تیر عمودی برخورد کرد و برگشت تا خود آسنسیو کار را تمام کند.

دقیقه '65: کریم بنزما بعد از درخشش در این مسابقه، جای خود را به ماریانو داد تا اولین تعویض زیدان انجام شود.

دقیقه '68: کرنر ارسالی بازیکنان ایبار از سمت راست، با ضربه سر آربیا همراه شد که ناواس با واکنشی خوب توپ را برگشت داد و ضربه برگشتی در موقعیت آفساید وارد دروازه رئال مادرید شد.

دقیقه '72 (1-4)(روبن پنیا): ایبار یکی از گل های خورده را در صحنه ای مشکوک به خطا جبران کرد؛ ارسال توپ از سمت راست توسط لئون با ضربه پنیا در تیر دوم و جلوتر از دنیلو، وارد دروازه ناواس شد.

دقیقه '75: ایسکو بعد از کواچیچ که به جای مودریچ وارد میدان شده بود، به عنوان آخرین تعویض جانشین خامس رودریگز شد.

دقایق پایانی مسابقه با فشار بی حاصل ایبار و میدان داری رئال مادرید همراه بود تا در نهایت بازی با نتیجه 4-1 به سود شاگردان زیدان به پایان برسد؛ این 46ـمین دیدار متوالی بود که رئال مادرید موفق به گلزنی شد و با تعداد بازی های برابر با بارسلونا موقتاً به صدر جدول صعود کردند.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

1771