کلن 0 - 3 بایرن مونیخ؛ قاطع و مقتدر همانند بازی های اخیر

کلن 0 - 3 بایرن مونیخ؛ قاطع و مقتدر همانند بازی های اخیر

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته بیست و سوم بوندس لیگا کلن در راین انرژی اشتادیون میزبان بایرن مونیخ بود.

به گزارش وبسایت نود، بایرن مونیخ با انجام یک بازی خوب موفق شد بردی قاطع در زمین کلن کسب کند. در این بازی تیم آنچلوتی در هر دو نیمه تیم برتر میدان بود و در پایان توانست با نتیجه 3-0 میزبانش را شکست دهد. با این نتیجه بایرن مونیخ 56 امتیازی شد و فاصله اش با لایپزیگ را در صدر جدول به 7 امتیاز رساند.

نیمه اول با برتری بایرن مونیخ همراه بود و از همان دقایق اول حملات دامنه دار این تیم روی دروازه تیم میزبان آغاز شد. اولین خطر جدی روی شوت کاستا بدست آمد که کسلر توپ را به کرنر فرستاد. دقایقی بعد عکس العمل خارق العاده نویر روی ضربه سر اوساکو مانع از باز شدن دروازه بایرن مونیخ شد. حملات بایرن مونیخ ادامه یافت تا اینکه مارتینز موفق به باز کردن دروازه کسلر شد. در ادامه نیمه اول بازیکنان بایرن مونیخ ضمن حفظ توپ توانستند چند بار دیگر روی دروازه تیم میزبان خطرناک ظاهر شوند. نیمه دوم آرام تر از نیمه اول دنبال شد موقعیت های گل کمتری روی دروازه ها خلق شد. در لحظات پایانی این نیمه ریبری موفق شد گل سوم بایرن مونیخ را به ثمر برساند. از دیگر اتفاقات نیمه اول می توان به مصدومیت کاستا و خروجش از میدان اشاره کرد.

شرح گل ها

خاوی مارتینز؛ دقیقه 25: سانتر کاستا با عبور از بازیکنان در سمت دیگر محوطه جریمه به ویدال رسید و ارسال کوتاه اول به مقابل دروازه با ضربه مارتینز بدل به گل اول بازی شد.

خوان برنات؛ دقیقه 48: پاس مولر در سمت چپ محوطه به برنات رسید و ضربه مدافع اسپانیایی پس از برخورد به بازیکن کلن تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد.

فرانک ریبری؛ دقیقه 90: پاس رو به بیرون برنات با ضربه محکم و دقیق ریبری از مقابل دروازه تبدیل به گل سوم و پایانی بازی شد.

 ترکیب دو تیم

برای دیدن خلاصه بازی اینجا کلیک کنید

7899