منچستریونایتد 1-1 بورنموث؛ تساوی تلخ برای شیاطین سرخ در یک دیدار پر حادثه

منچستریونایتد 1-1 بورنموث؛ تساوی تلخ برای شیاطین سرخ در یک دیدار پر حادثه

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد در روزی که موقعیت های زیادی را از دست داد در مقابل بورنموث ده نفره در خانه با نتیجه 1-1 متوقف شد.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد بار دیگر در خانه در شرایطی متوقف شد که فرصت های خوبی برای گلزنی داشت ولی باز هم در استفاده از موقعیت های خود، خوب عمل نکرد و تساوی تلخی را در خانه مقابل بورنموث تجربه کرد.

 در اولین بازی از هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس، عصر شنبه منچستریونایتد در ورزشگاه الدترافورد میزبان بورنموث بود. ترکیب دو تیم برای این بازی به شرح زیر بود:

منچستریونایتد

دخیا، والنسیا، جونز، روخو، شاو، کریک، پوگبا، رونی، مارسیال، ماتا، زلاتان

نیمکت: رومرو، بلیند، اسمالینگ، فلینی، هررا، لینگارد، رشفورد

بورنموث

بوروک، اسمیت، کوک، مینگز، دنیلز، آرتر، شورمن، فریزر، کینگ، پیو، آفوبه

نیمکت: گاسلینگ، گریدل، برد اسمیت، آلسوپ، ویلشر، ایبه، کارگیل

منچستریونایتد در حالی در این هفته میزبان بورنموث بود که این مسابقه شروع دوره 15 روزه سخت این تیم بود. یونایتد تا 19 مارچ، باید 4 بازی دیگر انجام دهد و سرنوشت این تیم در ادامه رقابت های جام حذفی و لیگ اروپا طی روزهای آینده مشخص می شود. در آن سمت بورنموث که 4 بازی بود در لیگ شکست خورده بود، به دنبال پایان دادن به روند شکست هایش بود.

بازی از همان ابتدا پرهیجان و دیدنی آغاز شد، یونایتد در 20 دقیقه ابتدایی فشار زیادی به حریف آورد و تیم برتر میدان از لحاظ خلق موقعیت و تصاحب توپ بود. شیاطین سرخ به فرصت های خیلی خوبی رسیدند ولی گویا باز قرار بود روز دروازه بان تیم حریف باشد. فشار اولیه یونایتد این تیم را به چند موقعیت عالی گلزنی رساند، ضربه پوگبا توسط بوروک مهار شد، سپس دو بار ضربات مارسیال توسط دروازه بان حریف دور شد.

در ادامه شیاطین سرخ توسط زلاتان هم به فرصت های خوبی رسیدند که او در زدن ضربات آخر بی دقت بود. اما بالاخره فشار ابتدایی یونایتد جواب داد و این تیم در دقیقه 23 به گل برتری رسید.

دقیقه 23: بعد از یک رفت و برگشت توپ به والنسیا رسید ضربه او به سمت دروازه با اثرگذاری مثبت روخو همراه شد و توپ راهی گل شد تا یونایتد بالاخره به گل برتری خود برسد.

پس از این گل قدری از فشار یونایتد کاسته شد ولی همچنان تیم مورینیو نسبت به حریف در تصاحب توپ برتری داشت، در 5 دقیقه پایانی بازی شاید بتوان داور را مرد اول میدان نامید. برخلاف جریان بازی بورنموث روی معدود نفوذهای خود به زمین یونایتد صاحب فرصت گلزنی شد.

دقیقه 40: برخورد پیو با جونز درون محوطه جریمه توسط کوین فرند پنالتی اعلام شد و کینگ موفق شد از روی نقطه پنالتی با یک ضربه عالی و بادقت، بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه نیمه اول در صحنه ارسال یک ضربه آزاد، زلاتان با آرنج به مینگز ضربه زد ولی داور این صحنه را ندید، پس از این اتفاق شورمن، زلاتان را هل داد و با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. ایبرا نیز اگرچه در این صحنه از زمین اخراج نشد ولی ممکن است بعدتر به دلیل حرکت غیرورزشی توسط اتحادیه فوتبال انگلیس با محرومیت مواجه شود.

به این ترتیب نیمه نخست در شرایطی با تساوی 1-1 پایان یافت که اتفاقات جنجالی در اواخر نیمه اول فضای بازی را متشنج کرد. به هر صورت یونایتد در نیمه دوم در شرایطی کار را آغاز کرد که می توانست در نیمه اول با چند گل اختلاف از حریف پیش باشد.

در نیمه دوم، بورنموث کاملاً عقب کشیده بود و به دنبال کسب حداقل امتیاز با یک یار کمتر بود. یاران ادی هو نمایش خوبی در نیمه دوم داشتند و شیاطین سرخ با وجود برتری عددی نسبت به حریف در خلق موقعیت همچون نیمه اول موفق نبودند. دقیقه 53 شوت رونی با دفع بوروک راهی کرنر شد، سه دقیقه بعد ضربه دیدنی پوگبا باز هم با واکنش بوروک همراه شد.

یونایتد مالک توپ و میدان بود ولی در نیمه دوم در خلق موقعیت خیلی توانمند نشان نداد تا این که مورینیو در دقیقه 70 دست به سه تعویض همزمان زد. لینگارد، رشفورد و فلینی وارد زمین شدند. یک دقیقه بعد از این سه تعویض با تلاش پوگبا، یونایتد صاحب ضربه پنالتی شد.

دقیقه 72: آدام اسمیت درون محوطه توپ را با دست لمس کرد و فرند نقطه پنالتی را نشان داد. زلاتان پشت توپ قرار گرفت ولی ضربه زمینی او به خوبی توسط بوروک مهار شد تا روز تلخ زلاتان تکمیل شود و بوروک مرد اول بازی لقب گیرد. ایبرا که بعد از اتفاقات نیمه اول، در نیمه دوم نمایش خوبی نداشت و بی روحیه نشان داد، با از دست دادن این پنالتی، بازی ضعیفش را کامل کرد.

پس از دست دادن این موقعیت طلایی برای گلزنی، یاران مورینیو قدری روحیه شان را از دست دادند، در عوض بورنموث با تلاش بیشتری جنگید تا نتیجه به دست امده را حفظ کند. در دقایق پایانی بازی، پوگبا دو بار در موقعیت گلزنی ایده آلی قرار گرفت که ضربات او باز هم به ثمر ننشست تا تساوی تلخی برای شیاطین سرخ رقم بخورد.

یونایتد بعد از فتح جام اتحادیه در حالی در خانه متوقف شد که روز، روزِ یاران مورینیو نبود و بوروک و مدافعین بورنموث با مقاومتی وصف ناپذیر توانستند یک امتیاز سخت را از الدترافورد به دست آوردند و به روند 4 بازی باخت متوالی پایان دهند.

دانلود خلاصه بازی منچستریونایتد 1-1 بورنموث

1878