وقتی به دنیا نیامده بودند،بازی می کردم/آذری هاجواب استقلال را می دهند

وقتی به دنیا نیامده بودند،بازی می کردم/آذری هاجواب استقلال را می دهند

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: 30 سال است در این فوتبال حضور دارم و نیازی نیست تا آقایان به دنبال تخریب من باشند.

ایوب ذوالفقاری در گفت وگو با کاپ، در واکنش به بیانیه امروز باشگاه استقلال علیه خود اظهار داشت: من سرباز تراکتورسازی هستم. سال ها برای این تیم بازی کرده ام و وظیفه ام بود از حق باشگاه هم دفاع کنم. آقایان بدانند من 30 سال در این فوتبال بوده ام و نیازی نیست به دنبال  تخریب من بروند زیرا همه من را می شناسند.

وی در ادامه گفت: به شما ربطی ندارد که من نان بازویم را می خورم یا نه ولی بدانید نانی که من می خورم حلال است. وقتی من در تراکتورسازی و جام تخت جمشید فوتبال بازی می کردم این آقایان هنوز به دنیا نیامده بودند. من با تراکتورسازی زندگی کرده ام و جوانی ام را در فوتبال شهرم گذاشتم. حالا هم هرکاری بتوانم می کنم تا از حق این باشگاه دفاع کنم.

ذوالفقاری درباره این موضوع که گفته شده عده ای به او متن مصاحبه را تحمیل کرده اند بیان داشت: این چه حرفی است. یعنی من بعد از 30 سال حضور در فوتبال نمی دانم چه بگویم؟ آذری ها می دانند من چه کسی هستم و قطعا جواب توهین های این آقایان را خواهند داد.