ناصحی: مهم پیروزی پدیده بود نه گلزنی‌‌ام

ناصحی: مهم پیروزی پدیده بود نه گلزنی‌‌ام

به گزارش ورزش سه، رضا ناصحی درباره گلزنی‌اش می‌گوید: مهمتر از گلزنی من کسب پیروزی در این بازی از اهمیت خاصی برخوردار بود  که خب خدا را شکر حاصل شد. از اینکه توانستم با گلزنی‌ام استارت پیروزی تیمم را در مقابل حریف تبریزی رقم بزنم خوشحالم. 

وی در ادامه گفت: با مصدومیت عبدالله حسینی یک خط عقب‌تر بازی کردم و کادرفنی از من خواست که در کار دفاعی به تیمم کمک کنم اما خب زمان ارسال کرنر محسن یوسفی به درون دروازه حریف رفتم و با یک ضربه سر توانستم گلزنی کنم. البته باید بگویم حریف با دو گلی که به ثمر رساند عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت گرچه آقای کمالوند در کنفرانس بعد از بازی گفته بودند روز بد گسترشی‌ها بوده اما معتقدم آنها از موقعیت‌هایی که برایشان رقم خورد بهترین استفاده را بردند.

او درباره دومین برد 3 گله‌شان گفت: این برد برایمان از اهمیت خاصی برخورد بود چون دیگر برد قبلی‌مان زیر سوال نمی‌رود و نمی‌گویند اتفاقی بوده است. ما 5 هفته‌ای بود که به طور متوالی نتوانسته بودیم پیروز شویم و بعد از پیروزی در آبادان روی دور برد افتادیم و اگر بتوانیم این نتایج را تکرار کنیم قطعا بار دیگر به جایگاهی که نیم فصل اول داشته‌ایم بازمی‌گردیم.

ناصحی در پایان در خصوص مهار پنالتی شجاعیان توسط روشنگر هم گفت: روشنگر در رویارویی با گسترش به جز مهار آن پنالتی توپ‌های خوبی را از دروازه دور کرد اما همه تیم در این بازی یکدل و هماهنگ بودند که در نهایت پیروزی حاصل تلاش بچه‌ها شد.