استویچکوف: سمپائولی بهترین گزینه برای جانشینی انریکه است

استویچکوف: سمپائولی بهترین گزینه برای جانشینی انریکه است

وبسایت رسمی برنامه نود - لوییز انریکه اعلام کرد در پایان فصل از بارسلونا جدا خواهد شد و اسطوره بارسلونا خورخه سمپائولی را بهترین گزینه برای جانشینی وی دانست.

به گزارش وبسایت نود، لوییز انریکه پس از پیروزی 6-1 شاگردانش مقابل خیخون اعلام کرد در پایان فصل از کاتالان ها جدا خواهد شد و به حضور سه ساله اش در نیوکمپ پایان خواهد داد. پس از این واقعه گمانه زنی های زیادی در خصوص جانشین وی منتشر شد. پوچتینو، کومان و ارنستو والورده افرادی هستند که به نظر می رسد بارسلونا در پی به خدمت گرفتن آن ها برای پست سرمربیگری بارسلونا خواهد بود. با این وجود استویچکوف اعلام کرد سمپائولی بهترین گزینه برای جانشینی لوچو خواهد بود و عملکرد او در شیلی و سویا را به خوبی نشان دهنده توانایی های او دانست. او در این خصوص در مصاحبه با Diario Ole‌ گفت:

اگر قرار بود من مربی آینده را انتخاب کنم، بدون شک انتخابم سمپائولی بود. کاری که او به همراه شیلی انجام داد و با آن سبک بازی این تیم را قهرمان کوپا آمریکا کرد شگفت انگیز بود. بخاطر روحیه و ذهنیت پیروزی طلبانه او، گزینه مناسبی برای نیمکت بارسلونا خواهد بود. با این حال صحبت کردن در این خصوص برای حالا زود به نظر می رسد. برای انتخاب مربی شایسته حضور در نیوکمپ، باید زمان بسیاری را صرف بررسی گزینه های مختلف کرد.

این در حالی است که زمانی که روز پنجشنبه از سمپائولی در خصوص تماس بارسلونا با او پرسیده شد او در جواب اعلام کرد تا زمان مرگ بر روی پروژه اش در سویا تمرکز کرده است.

1899