پیش بازی ایبار - رئال مادرید؛ تیم زیدان در خطر جا ماندن از کورس قهرمانی

پیش بازی ایبار - رئال مادرید؛ تیم زیدان در خطر جا ماندن از کورس قهرمانی

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته 26 رقابت های لالیگا، دو تیم رئال مادرید و ایبار به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، رئال مادرید بعد از دست دادن صدر جدول لالیگا با یک بازی کمتر، فردا به مصاف تیم ایبار خواهد رفت تا از کورس قهرمانی جا نماند.

اطلاعات کلی در مورد بازی:

زمان برگزاری مسابقه: ساعت 18:45 به وقت تهران

تاریخ برگزاری مسابقه: شنبه؛ 14 اسفند 1395

محل برگزاری مسابقه: ایبار، ورزشگاه ایپورا

داور مسابقه: آقای گونزالز گونزالز

پیش بازی:

آخرین بار که این دو تیم در رقابت های لالیگا به مصاف هم رفتند، بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با تساوی 1-1 به پایان رسید و در آن زمان تیم زیدان سومین تساوی متوالی خود را در لیگ تجربه کرد و بسیاری حرف از بحران می زدند. رئال مادرید در حال حاضر هم وضعیت مشابهی دارد و در 3 بازی اخیر خود، 5 امتیاز حساس را از دست داده که با از دست رفتن صدر جدول نیز همراه بوده است.

تیم زیدان در حال حاضر تحت فشار بسیار زیادی قرار دارد و حتی خطر جا ماندن از کورس قهرمانی نیز آنها را تهدید می کند. عملکرد متزلزل اخیر این تیم باعث شد تا با یک بازی کمتر از بارسلونا، با یک امتیاز کمتر در رده دوم قرار بگیرند. ژوزه مندلیبار با وجود اینکه امسال از سیستم 2-4-4 و 3-3-4 هم استفاده کرده، اما در اکثر بازی های فصل به سیستم 1-3-2-4 خود پایبند بوده است و حالا با کسب 39 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته اند.

در طرف مقابل زیدان مشکلات متعددی دارد؛ گرت بیل پس از اخراج احمقانه مقابل لاس پالماس، با دو جلسه محرومیت مواجه شده، و با توجه به محرومیت و مصدومیت آلوارو موراتا و کریستیانو رونالدو، آنها در خط حمله با مشکل مواجه خواهند شد. در طول تاریخ رئال مادرید و ایبار 7 بار به مصاف هم رفته اند که 5 بار از این بازی ها در لالیگا بوده و 2 بار هم در فصل 2003/04 در کوپا دل ری به مصاف هم رفته اند که ایبار هرگز موفق به شکست تیم نخست پایتخت نشده است و در لالیگا 4 بار مقابل این تیم متحمل شکست شده اند و جالب تر اینکه در این بازی ها ایبار تنها یک گل به ثمر رسانده و 14 گل دریافت کرده است.

ترکیب و سیستم احتمالی دو تیم:

آخرین اخبار دو تیم و حقایق بازی:

سرگی انریش با 10 گل زده، بهترین گلزن تیم ایبار در این فصل به شمار می رود، در حالیکه کریستیانو رونالدو، بهترین گلزن رئال مادرید با 18 گل، در این مسابقه به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود. در سال 2017، تیم ایبار 3 شکست در رقابت های لالیگا تجربه کرده، در حالیکه رئال مادرید 2 بار شکست خورده است؛ هر 3 شکست ایبار مقابل 4 تیم بالای جدول رقم خورده است و شکست های رئال مادرید نیز هر دو خارج از خانه بوده اند. ایبار در 3 بازی خانگی اخیر خود در لالیگا پیروز شده (10 گل زده با میانگین 3.3 گل در هر مسابقه)، اما هرگز 4 پیروزی متوالی نداشته اند. رئال مادرید در هر 45 بازی اخیر خود موفق به گلزنی شده که بهترین رکورد تاریخ فوتبال اسپانیا محسوب می شود، و در لالیگا نیز با گلزنی در 36 بازی متوالی، بهترین روند خود را سپری می کنند. علاوه بر بیل، موراتا و رونالدو، رافائل واران و فابیو کوئنترائو هم به دلیل مصدومیت این مسابقه را از دست دادند. فلورین لایون بعد از اخراج مقابل سوسیداد، به دلیل محرومیت نمی تواند در این مسابقه ایبار را همراهی کند.

پیش بینی نتیجه مسابقه از نظر Whoscored:

1771