پیش بازی میلان- کیه‌وو؛ در جستجوی بلیط اروپا

پیش بازی میلان- کیه‌وو؛ در جستجوی بلیط اروپا

وبسایت رسمی برنامه نود - در آغاز هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا، میلان در سن‌سیرو میزبان کیه‌وو خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، این بازی از ساعت 23:15 شنبه شب، در ورزشگاه سن سیرو و به قضاوت فابیو مارسکا برگزار خواهد شد.

روسونری درحالی گام به این مسابقه خواهد گذاشت که اخبار تیم پیرامون تعویق دوباره انتقال باشگاه به مالکان جدیدش بوده است. هرچند مونتلا در کنفرانس خبری خود اعلام کرده بود این مسئله روی تیمش اثری نخواهد داشت اما قطعا این اتفاق، عدم قطعیت بیشتری به آینده بازیکنان میلان خواهد بخشید. به هرحال، میلان مونتلا برای حضور در اروپا، نیاز مبرمی به 3 امتیاز دارد و برای رسیدن به این مهم، باید به مصاف کیه‌وویی برود که مثل میلان در 5 بازی اخیرش 10 امتیاز کسب کرده است. مونتلا امیدوار است هرچه سریع‌تر بتواند دوباره آباته و رومانیولی را در ترکیبش داشته باشد اما بعید است این دو به مسابقه فرداشب برسند. احتمالا در این بازی بازهم سوسا جلوتر از لوکاتلی جوان در خط هافبک تیمش به میدان برود. ضمن اینکه مونتولیوو و بوناونتورا نیز به خاطر مصدومیت‌های بلندمدت، کماکان از ترکیب تیم خارج هستند.

از سوی دیگر اما، کیه‌وو با 3 پیروزی در 5 بازی اخیر و حضور در نیمه بالایی جدول، بدون هیچگونه فشاری به سن سیرو خواهد رفت. 

آمار بازی:

میلان 17 بازی از 20 بازی آخر دو تیم در سری آ را پیروز شده است.آخرین بار، میلان در دسامبر 2005 مقابل این حریف شکست خورده است.در 11 تقابل آخر دو تیم، کیه‌وو تنها دو بار گلزنی کرده است.کیه‌وو هرگز در سری آ نتوانسته میلان را در ورزشگاه سن سیرو شکست دهد.کیه‌وو درحالی 2 بازی آخر خارج از خانه خود را پیروز شده است که پیش از این، هرگز 3 بازی پیاپی را با پیروزی پشت سر نگذاشته است.میلان در 6 بازی آخر خود، 6 گل زده که 6 بازیکن متفاوت آن‌ها را به ثمر رسانده‌اند.

پیش بینی نتیجه بازی :

1405