پیش بازی منچستریونایتد - بورنموث؛ شروع یک دوره 15 روزه سخت

پیش بازی منچستریونایتد - بورنموث؛ شروع یک دوره 15 روزه سخت

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد بعد از قهرمانی در جام اتحادیه، در خانه به مصاف بورنموث می رود.

به گزارش وبسایت نود، در اولین بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در خانه خود پذیرای بورنموث است. این بازی روز شنبه ساعت 16 در ورزشگاه الدترافورد برگزار می شود. یونایتد که یکشنبه گذشته موفق شد در جام اتحادیه به قهرمانی برسد، یک دوره 15 روزه سخت را پیش رو دارد که می تواند سرنوشت فصل را برای تیم مورینیو مشخص کند.

منچستریونایتد بین روزهای 4 مارچ تا 19 مارچ، 5 بازی برگزار خواهد کرد که فقط دو مورد آن در خانه است و سه بازی در مسابقات حذفی است که حکم مرگ و زندگی برای یونایتد دارند. یونایتد بعد از بازی با بورنموث، سفری سخت و طولانی به روسیه دارد تا در مقابل روستوف به میدان برود. سپس دوشنبه هفته آینده در جام حذفی در دیداری سخت در استمفوردبریج به مصاف چلسی می رود و سه روز پس از آن بازی، مسابقه برگشت خود را در مقابل روستوف برگزار می کند. به این ترتیب دو هفته سرنوشت ساز پیش روی تیم مورینیو قرار دارد. البته شیاطین سرخ روزهای خوبی را می گذرانند، کسب قهرمانی در جام اتحادیه، روحیه تیم را بالا برده و البته یونایتد در 16 بازی قبلی خود در لیگ برتر شکست نخورده است، در پنج لیگ معتبر اروپایی، تنها بارسلوناست که رکورد شکست ناپذیری طولانی تری در این فصل نسبت به یونایتد دارد (آن ها 18 بازی است که نباخته اند).

یونایتد در شش بازی قبلی اش در لیگ برتر، سه برد و سه تساوی را تجربه کرده است. نکته امیدوارکننده این که آن ها فقط دو گل در این شش مسابقه خورده اند. یک گل به خودی و یک گل هم از روی نقطه پنالتی دریافت کرده اند. در آن سمت، بورنموث شرایط خوبی را تجربه نمی کند. تیم ادی هو در شش مسابقه اخیرش در لیگ برتر، 5 شکست را تحمل کرده (شامل 4 باخت متوالی). آن ها در این 6 مسابقه، 17 گل خورده اند و این نتایج بد باعث شده به رتبه چهاردهم سقوط کنند.

دو تیم در لیگ برتر سه بار به مصاف هم رفته اند که یک برد برای بورنموث ثبت شده و دو برد برای شیاطین سرخ رقم خورده است. آخرین جدال دو تیم، در هفته اول این فصل لیگ برتر انگلیس بود که منچستریونایتد 3-1 پیروز شد. فصل قبل بازی دو تیم در الدترافورد با پیروزی 3-1 به پایان رسید. آن مسابقه در هفته آخر لیگ انجام شد.

هنریک مخیتاریان این بازی را از دست می دهد، اما رونی و شاو در ترکیب 18 نفره یونایتد حضور خواهند داشت. ویلسون و فدریچی به دلیل مصدومیت نمی توانند برای بورنموث به میدان بروند. حضور فرانسیس هم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات دو تیم

این چهارمین نبرد دو تیم در لیگ برتر است، در دو بازی قبلی، یونایتد 3-1 پیروز شده است.

منچستریونایتد در خانه مقابل بورنموث، رکورد 100 درصد برد دارد. آن ها در 5 بازی قبلی خانگی خود مقابل بورنموث همیشه پیروز بوده اند، 15 گل زده اند و فقط یک گل خورده اند.

وین رونی در دو بازی قبلی مقابل بورنموث موفق به گلزنی شده و یک پاس گل هم ارسال کرده است.

آرتور بوروک در 4 بازی مقابل منچستریونایتد در الدترافورد، هرگز کلین شیت نکرده و 9 گل خورده است.

بورنموث در سال 2017 میلادی، فقط دو امتیاز در لیگ برتر کسب کرده است.

منچستریونایتد بعد از شکست در مقابل چلسی در اکتبر در لیگ برتر، 16 بازی است که در لیگ جزیره نباخته است (بهترین آمار در میان تیم های لیگ برتری) آن ها نه برد و هفت تساوی در این مدت به دست اورده اند.

بورنموث اکنون 4 بازی پیاپی است که در لیگ شکست خورده، آخرین بار مارچ 2013 در لیگ یک فوتبال انگلیس، بورنموث 5 بازی متوالی در لیگ شکست خورد.

بورنموث در سال 2017 میلادی، 10 گل زده است، این در حالی است که زلاتان در سال 2017 به تنهایی موفق به زدن 9 گل شده است.

منچستریونایتد می تواند به برد شماره 600 خود در لیگ برتر برسد.

1878