پیش بازی دورتموند - بایر لورکوزن؛ نبردی تعیین کننده برای دو تیم

پیش بازی دورتموند - بایر لورکوزن؛ نبردی تعیین کننده برای دو تیم

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته بیست و سوم بوندس لیگا دورتموند در یک بازی حساس به مصاف بایر لورکوزن خواهد رفت.

به گزارش وبسایت نود، دورتموند در دیداری حساس و تعیین کننده روز شنبه از ساعت 18 به وقت ایران در زیگنال ایدونا پارک میزبان بایر لورکوزن خواهد بود. قضاوت این بازی برعهده کریستیندینگرت است.

وضعیت دو تیم

پس از کسب دو برد متوالی دورتموند توانست در مکان سوم جدول جای گیرد و فاصله ای 2 امتیازی با هوفنهایم ایجاد کند. برای بازی مقابل لورکوزن، گوتسه، اسون بندر و روده به دلیل مصدومیت نمی توانند دیگر بازیکنان دورتموند را همراهی کنند.

بایر لورکوزن با کسب دو برد در هفته های اخیر تا حد زیادی از بحران فاصله گرفته بود اما هفته گذشته مقابل ماینس شکستی غیر منتظره را تجربه کردند. تیم روگر اشمیت برای باقی ماندن شانس حضورش در رقابت های اروپایی به امتیازات بازی های پیش رو نیاز مبرم دارد. برای دیدار تعیین کننده مقابل دورتموند هاکان چالهان اوعلو و یوناتان تاه غایب خواهند بود.

نکات ویژه بازی

• این بازی هفتاد و ششمین رویارویی دو تیم در بونس لیگا خواهد بود. در بازی های قبلی هر تیم 27 برد کسب کرده و 21 بازی با تساوی خاتمه یافته است.

• بایر لورکوزن از 2005/06 به این طرف تاکنون 5 بار در زمین دورتموند موفق به کسب برد شده و بیش از هر تیمی دیگری موفق به این کار شده است. روگر اشمیت در اولین بازی اش به عنوان مربی در بوندس لیگا در زمین دورتموند برد 2-0 را کسب کرد.

• دورتموند برای اولین بار از نوامبر موفق به کسب دو برد متوالی شده و برای اولین با در این فصل در دو بازی متوالی دروازه اش بسته مانده است.

• لورکوزن بعد از دو برد روحیه بخش مقابل فرانکفورت و آگسبورگ دو شکست سنگین مقابل اتلتیکو مادرید و ماینتس تجربه کرد.

• لورکوزن تا پایان هفته بیست و دوم تنها 30 امتیاز کسب کرده و این بدترین عملکرد آن ها از 2006/07 به این طرف محسوب می شود. در آن سو دورتموند هم در مقایسه با فصل قبل در این مقطع 11 امتیاز کمتر کسب کرده است.

ترکیب احتمالی دو تیم

7899